Nieuwe onderscheidende layout?

Gestart door -Peter-, 24/05/2006 | 17:50 uur

Is een andere layout nodig?

Ja !
4 (14.3%)
Doe maar..
7 (25%)
Weet ik niet
1 (3.6%)
Nee hoor...
9 (32.1%)
Nee !
7 (25%)

Totaal aantal stemmen: 0

-Peter-

Zodra er 15 minuten verlopen zijn wordt deze automatisch terug gezet, anders werkt de volgende link:

http://www.defensieforum.nl/Frontpage/index.php?mos_change_template=standaart
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

KapiteinRob

Ennuh, hoe zet je de layout weer terug? Ik heb nu de nieuwe layout standaard in beeld....

-Peter-

#16
het formaat is inderdaad iets waarover nog geen definitieve beslissing is genomen, deze kunnen nog aangepast worden om te voorkomen dat ze te storend worden. Een andere optie hiervoor is deze te beperken tot de startpagina, en niet over de gehele website zoals op dit moment het geval is...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

KapiteinRob

Ik vind bij de nieuwe layout de plaatjes bovenin wat te nadrukkelijk aanwezig, m.n. het formaat. Daarbij doet het me teveel denken aan "die andere sites". Ik vind juist dat de oude (nou ja, oude...) ons onderscheidt.  ;)

-Peter-

#14
een kleine demonstratie is te zien op het onderstaande adres:

http://www.defensieforum.nl/Frontpage/index.php?mos_change_template=voorbeeld2006

Om terug te gaan naar de huidige layout klik de onderstaande link:

http://www.defensieforum.nl/Frontpage/index.php?mos_change_template=standaart

Zoals hierbij zichtbaar is, het betreft geen verandering aan de indeling van de website, maar alleen een verandering qua uiterlijk. Tevens blijft voor de liefhebbers natuurlijk de huidige layout beschikbaar, zodat ook hier nog voor gekozen kan worden..
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Nick Velzeboer

Ik vind dat de site een overzichtelijke layout heeft. Het main menu kan wat mij betreft hetzelfde blijven. Wel zou de site er 'mooier' uit kunnen zien, dus bijvoorbeeld wat plaatjes erbij.
Arms keep peace.

-Peter-

De layout veranderen gaat op dit moment nog niet, maar dit zal deze zomer mogelijk zijn via de profiel instellingen op de website ;)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Iris

De lay-outs zijn wel mooi, goed gedaan, -Peter- ;)!

Deze lay-out is ook wel goed, rustig (behalve die reclame rechtsboven) te lezen, en geen troep ertussen.

Waar zal ik de lay-out kunnen veranderen (voor mezelf)  (Ja, ik ben blond..) of kan dat nog niet?

Iris
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

Sophietje

Moest in het begin ook behoorlijk aan deze wennen, en dan nu weer veranderen? Liever niet, vind 'm prima zo. Het is natuurlijk een compliment wanneer andere sites deze site proberen te imiteren. ;)

-Peter-

Citaat
LET OP: De huidige layout blijft naast een eventuele nieuwe layout natuurlijk gewoon beschikbaar. Een ingelogde gebruiker kan zelf kiezen welke layout hij wenst te gebruiken op de website...

Het betreft dus een extra layout voor de website. Deze zal wel als standaart worden gebruikt, maar elk lid kan dus gewoon kiezen voor het behouden van de huidige layout...  ;)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

calimero

Technisch gezien zijn het mooie layouts die je hebt bedacht Peter, maar ook ik vind dat het niet persee nodig is om de huidige layout te veranderen.

Deze layout is vertrouwd, erg duidelijk en overzichtelijk.
Impossible only takes some minutes longer.

-Peter-

Nog een eventueel opzetje met de kleuren van de huidige layout...

[verwijderd door de beheerder]
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Leo2

Deze layout is, voor mij, prima. Het gaat mij om de inhoud en niet om de verpakking.
Ik zal niet in "huilen" uitbarsten als het e.e.a. zal veranderen. ;)

Gr. Ton :)
Voor sommige mensen is morgen altijd de drukste dag.

KapiteinRob

Ik zou het jammer vinden als we zo nodig defensiegroen moeten worden. En heus niet omdat ik nou toevallig bij de marine zit.... ;) Ik vind dat we ons nu juist wel onderscheiden van die legergroene sites als bv. LMB e.d. Als er al iets onderscheidends zou moeten komen, wat van mij niet hoeft, dan in ieder geval iets wat je elders totaal niet ziet of iets dat als leuke optie het posten (nog meer) veraangenaamt.....

-Peter-

Er zijn reeds websites met exact dezelfde layout als hier, de adressen wordt hier niet geplaatst aangezien ik geen extra promotie voor dergelijke mensen wens te maken ;)

LET OP: De huidige layout blijft naast een eventuele nieuwe layout natuurlijk gewoon beschikbaar. Een ingelogde gebruiker kan zelf kiezen welke layout hij wenst te gebruiken op de website...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Ros

De huidige layout mag wat mij betreft blijven. Hiermee onderscheiden wij ons al ten opzichte van de andere defensie gerelateerde sites.

Vandaag blauw morgen groen hoeft niet. De inhoud is belangrijker dan de "smoel" van de pagina's.

Freggel

Ik vind de huidige layaout prima. Rustig, prettig leesbaar.
Door grote contrasten te gebruiken wordt het beeld alleen maar onrustiger.
Niet voor niets dat meerdere forums deze kleurstelling gebruiken. Niet zo zeer om een ander (dit) forum na te doen maar gewoon omdat het "prettige" kleuren zijn

Wat mij betreft kan je het dus in de huidige vorm laten

-Peter-

#1
Aangezien wij op dit moment op meerdere plaatsen op internet nagemaakt worden wordt het denk ik tijd om ons weer eens te vernieuwen. Dit om er weer met hoofd en schouders bovenuit te kunnen steken. Hieronder staat een klein voorbeeldje van een eventuele layout als bijlage... Laat tevens even uw stem horen....

LET OP: De huidige layout blijft naast een eventuele nieuwe layout natuurlijk gewoon beschikbaar. Een ingelogde gebruiker kan zelf kiezen welke layout hij wenst te gebruiken op de website...

B.v.d.

[verwijderd door de beheerder]
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...