Gezocht: KL Zomer GVT

Gestart door MajorWoody, 20/01/2011 | 15:16 uur

MajorWoody

Na maanden wachten dan toch gelukt. Met hulde voor snelle levering en ruiling van KPU. Voorraden zijn kennelijk aangevuld laatste tijd.

SMI de Boer

Gebruik ze wel bij het houthakken
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Tanker

Citaat van: onderofficier op 07/05/2011 | 14:16 uur
Citaat van: Sander12 op 07/05/2011 | 14:03 uur
Zomer GVTs kan ik gewoon kopen bij het KPU. mijn maten hadden ze nog op voorraad ook.
kosten? zoown 30 euro voor broek en jas bij elkaar. eigenlijk wel schandalig dat ze je niet hierin voorzien, maarja, bezuinigingen he ;)
succes ermee

Heeft niets met de bezuinigingen te maken, maar met het kledingpakket en het kledingpakket is gekoppeld aan je functie.
Als het niet in je kledingpakket zit kan je het kopen.   

En wat krijg je als zomerpakket:  de broeken en de blouses maar niet het basisjasje  (dus die moet je ook zelf kopen)

Dat is gewoon raar, hoe vaak zoie je iemand lopen met die blouse aan ?
Kansloos kledingstuk is het met lange en met korte mouw

onderofficier

Citaat van: Sander12 op 07/05/2011 | 14:03 uur
Zomer GVTs kan ik gewoon kopen bij het KPU. mijn maten hadden ze nog op voorraad ook.
kosten? zoown 30 euro voor broek en jas bij elkaar. eigenlijk wel schandalig dat ze je niet hierin voorzien, maarja, bezuinigingen he ;)
succes ermee

Heeft niets met de bezuinigingen te maken, maar met het kledingpakket en het kledingpakket is gekoppeld aan je functie.
Als het niet in je kledingpakket zit kan je het kopen.   

En wat krijg je als zomerpakket:  de broeken en de blouses maar niet het basisjasje  (dus die moet je ook zelf kopen)
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Sander12

Zomer GVTs kan ik gewoon kopen bij het KPU. mijn maten hadden ze nog op voorraad ook.
kosten? zoown 30 euro voor broek en jas bij elkaar. eigenlijk wel schandalig dat ze je niet hierin voorzien, maarja, bezuinigingen he ;)
succes ermee

scoutz0r

Als er iemand een bylaminaat jas heeft KL     in maatvoering 6080/9095 dan hoor ik t graag :)

scoutz0r

Citaat van: Diesel op 22/01/2011 | 21:43 uur
Z'n zomerbroek is via een internetdump te krijgen, iets met April en orange... ;)
Met Google zoeken levert hun webshop op.
Ik had iets met Sips en Dump in gedachte

Diesel

Z'n zomerbroek is via een internetdump te krijgen, iets met April en orange... ;)
Met Google zoeken levert hun webshop op.

Enforcer

Citaat van: SMI de Boer op 20/01/2011 | 18:45 uur
Disruptive Pattern Material (DPM) is the commonly-used name of a camouflage pattern used by British forces as well many other armies worldwide, particularly in former British colonies. The main variants are a four-colour woodland pattern and desert patterns in two, three or four colours. DPM has also been produced in black/white/grey, in various blue tones and even in purples, (this latter for the Swazi Royal Guard.)

En in geel-oranje. En in zwart-wit-grijs-wijnrood.

SMI de Boer

Disruptive Pattern Material (DPM) is the commonly-used name of a camouflage pattern used by British forces as well many other armies worldwide, particularly in former British colonies. The main variants are a four-colour woodland pattern and desert patterns in two, three or four colours. DPM has also been produced in black/white/grey, in various blue tones and even in purples, (this latter for the Swazi Royal Guard.)



PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

#3
Citaat van: Tanker op 20/01/2011 | 17:31 uur
Bestaan die tegenwoordig in woodland-patroon ?

Sinds welk jaar ?

Mariniers  :omg:

Duhh, KL noemt alles dat DMP is gewoon woodland, en feitelijk is DPM een modificatie op woodland
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Tanker

Bestaan die tegenwoordig in woodland-patroon ?

Sinds welk jaar ?

MajorWoody

Wegens tekort bij KPU via deze weg zoek ik:

Basisjas zomer (geen overhenmd!) maat 6080/0005
Broek zomer maat 8090/8090

Graag PM als je iets van deze producten aan kan bieden.

Alvast bedankt