Wat kan ik verwachten?

Gestart door NJ92, 30/07/2014 | 17:20 uur

KapiteinRob

Citaat van: werkenbijdefensie op 05/08/2014 | 09:51 uur
Dag Niels,

Deze vraag kun je het beste neerleggen bij werkenbijdefensie.nl: https://werkenbijdefensie.nl/contact.html of via de Facebookpagina van werkenbijdefensie: https://www.facebook.com/werkenbijdelandmacht?ref_type=bookmark

Ik adviseer Niels om, zoals Lex in zijn reactie al aangaf, zeker (ook) de zoekfunctie op dit forum te gebruiken. Zeker als betrokkene een wat completer beeld van defensie wil krijgen. Dus met "ins and outs" en met name hoe defensie zich als werkgever gedraagt. Iets met de m.i. discutabele personeelszorg....

werkenbijdefensie


SMI de Boer

Citaat van: NJ92 op 30/07/2014 | 19:50 uur
Ik ben 21 jaar, heb vmbo-t diploma , ff rondkijken op het forum ;)

Wel vragen als er iets onbekend is hey? Om een complete loopbaan in te tiepen is een beetje heftig. Wat voor richting ga je?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

NJ92

Citaat van: SMI de Boer op 30/07/2014 | 19:06 uur
Nouja, de AMO's onlopen elkaar nie zo
Maar niels, er wordt onwijs veel op dit forum geschreven over die periode, en ook blogjes gebouwd, dat dan weer elders.

Doe je wel VeVa?

Ik ben 21 jaar, heb vmbo-t diploma , ff rondkijken op het forum ;)

SMI de Boer

Citaat van: Lex op 30/07/2014 | 18:01 uur
Misschien dat je iets specifieker moet zijn; bijv. welke functie heb je in gedachten?
Gebruik de zoekfunctie van dit forum. Er staat genoeg aan info.
Nouja, de AMO's onlopen elkaar nie zo
Maar niels, er wordt onwijs veel op dit forum geschreven over die periode, en ook blogjes gebouwd, dat dan weer elders.

Doe je wel VeVa?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Lex

Misschien dat je iets specifieker moet zijn; bijv. welke functie heb je in gedachten?
Gebruik de zoekfunctie van dit forum. Er staat genoeg aan info.

NJ92

Goedemiddag,

Mijn naam is Niels en ik zit er aan te denken om over een jaar te solliciteren voor de Landmacht.

Stel ik wordt aangenomen, wat kan ik verwachten? Ik weet alleen dat je 2 weken intern moet. Maar wat ik daarna krijg kan ik nergens vinden..

Hoe zit mijn week er uit? Wanneer ben ik waar en wanneer ben ik thuis? Hoelang duurt alles? (bijv: 2 weken intern, 4 weken dit)

JA, dit is hoogstwaarschijnlijk verkeerd geplaatst, maar als iemand dit op het goede forum kan zetten, alvast bedankt.

Linkjes zijn welkom!

Dankje,
Niels