Wie komt hoelaat en waar op voor de Luchtmacht.

Gestart door Nick, 26/03/2005 | 20:00 uur

Rgerr

Wat is de maximale belasting tijdens de amo van de KLu? Hiermee bedoel ik met hoeveel kg extra marcheren, FIT en dergelijke. Dit vraag ik in verband met mijn voorbereiding op de amo in maart volgend jaar.
Alvast bedankt.

luitzen88

Citaat van: PatrickStel op 25/09/2013 | 17:18 uur
Oh nee! sport kader op weekend appel.
!JULLIE HEBBEN 5 MINUTEN OM JULLIE OUDERS TE VERTELLEN DAT JULLIE DIT WEEKEND NIET THUIS KOMEN!! ;D

lekker boeiend dan blijven we toch een weekend langer

luitzen88

Dat zijn niet veel indd volgens mij die 14 okt opkomen

PatrickStel

Oh nee! sport kader op weekend appel.
!JULLIE HEBBEN 5 MINUTEN OM JULLIE OUDERS TE VERTELLEN DAT JULLIE DIT WEEKEND NIET THUIS KOMEN!! ;D

Citaat van: LightningII op 24/09/2013 | 18:58 uur
Code rood, code rood! Wtf duurt het zo laaaaaaang!?

luitzen88

Volgens mij zijn er niet meer die 14 okt beginnen

LightningII

Citaat van: PatrickStel op 24/09/2013 | 18:23 uur
Succes met jullie AMO het is een leuke tijd, soms ook pittig :) en hou je kader te vriend, zijn jullie goed voor hem zijn zij goed voor jou  8)

Code rood, code rood! Wtf duurt het zo laaaaaaang!?

PatrickStel

Succes met jullie AMO het is een leuke tijd, soms ook pittig :) en hou je kader te vriend, zijn jullie goed voor hem zijn zij goed voor jou  8)

luitzen88

Hallo mensen, ik zou 23-06-2014 opkomen voor de AMO luchtmacht te Woensdrecht.
Nou werd ik vandaag gebeld door A'dam met het voorstel of ik 14 oktober op wou komen i.p.v volgend jaar.
Ik heb even bedenktijd gekregen over dit, en ik werk momenteel bij justitie en daar zijn ook bezuinigingen maar daar eindigd mijn contract 31 dec a.s
Dus mijn keus is niet zo moeilijk en ga morgen met A'dam bellen dat ik 14 okt wil starten met de opleiding.
Wie gaat ee nog meer opkomen 14 oktober te Woensdrecht ?..

Caesar26


jeanbart

#230
19 augustus KPL/SLD AMO KLu te Woensdrecht ** Er zijn fouten gemaakt met de opkomst data. Nu moet ik 14 Oktober opkomen voor de (O)GRV Opleiding AMO KLu te woensdrecht. 19 Augustus was er heel geen opkomst voor de luchtmacht. Even omgaan met teleurstelling les 1.  :hrmph:

Reinaldo93


whiskeyzulu

8 april AMO KLU Woensdrecht als herintreder.
na anderhalf jaar uit dienst te zijn geweest doet het mij goed dat ik weer een groen leven kan gaan lijden.

voorheen gediend bij de KM en de KL van 25-08-08 tot 05-11-2011

Groet

Mveldt


PatrickStel