Nieuw Design hetleger.nl

Gestart door Henk, 16/01/2003 | 18:30 uur

Henk

ah op die manier.
Ja het is een leuk plan, maar als het nou ook bestemd is voor mijn site..
dat weet ik nie.
ik heb ook een forum met rond de 150 leden en rond de 2500 berichten, en draait ook wel aardig goed.

Misschien kunnen we wel samen iets gaan orgraniseren van een Chat ofzo?
maar zoals ik al zei op the-forums.nl
thecoverpage@hotmail.com
dan kunnen we zo verder babbelen via msn.
kom ook eens kijken op hetleger.nl

-Peter-

Nou, wij willen leden van dit forum de mogelijkheid gaan bieden om dit forum (of een categorie indien realiseerbaar) te gebruiken op hun eigen website. Dit vanwege het voornaamste doel van dit forum: het verzamelen van zoveel mogelijk defensiepersoneel (en dus informatie) op 1 plek. Door de leden deze mogelijkheid te bieden, hebben ze dus wel een eigen forum op hun website, maar met de meest mogelijke informatie c.q. gegevens.

Voor verdere vragen kun je mij/ons bereiken op webmaster@defensieforum.nl

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Henk

uhm leg eens een beetje uit wat je ermee bedoeld?
kom ook eens kijken op hetleger.nl

-Peter-

#2
Ziet er geinig uit  8) Maar misschien is het verstandig om de achtergrond wat lichter te houden zodat de tekst er wat meer uitspringt  :o

Misschien een ideetje om gedeeltes van dit forum te gebruiken onderliggend aan de verschillende pagina's?
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Henk

Hallo,

ik wou eens jullie mening horen over het nieuwe toekomstige design van hetleger.nl
het is te vinden op.
www.hetleger.nl/new_hetleger/landmacht/

Wat vinden jullie daarvan?

Groeten Henk
kom ook eens kijken op hetleger.nl