salaris korps mariniers

Gestart door revange, 27/07/2015 | 14:59 uur

Lex

De salarisschalen bij de KM per 01 januari 2015.
De bruto bezoldiging voor een Marinier der 3e klasse op 23 jarige leetijd is Euro 1391,10, waarbij aangetekend moet worden dat de recente verhoging (vrijval van 0,8%) etc. nog niet zijn verwerkt in het overzicht.
Hier komen nog diverse kleine extraatjes bovenop, maar dat zijn geen reuze bedragen.

dudge

Antwoord kan ik hier helaas niet geven, want kan de tabel niet inzien. Dacht dat het iets meer was, 1800 ofzo, maar inderdaad, veel stelt het allemaal niet voor. Dit salaris zal zeker als marinier wel aangevuld worden met de nodige toelagen, die flink kunnen oplopen, maar dat blijft extra.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Oorlogsvis op 27/07/2015 | 16:40 uur
heel eerlijk....ik denk niet dat ik daar geschikt voor ben ;D

Je hoeft het ook niet zo heel lang te doen... krijg je ook nog een jaarsalaris mee als ontslagvergoeding.

Oorlogsvis

Citaat van: Thomasen op 27/07/2015 | 16:38 uur
Nee man, je moet baas van Shell worden, krijg je €22.000.000 voor
heel eerlijk....ik denk niet dat ik daar geschikt voor ben ;D

dudge

Citaat van: Oorlogsvis op 27/07/2015 | 16:34 uur
In verhouding tot wat een euro-parlementarier krijgt is het absurd laag ja....die krijgen meer dan 20000 euro per maand bruto !
misschien kan je dus beter in de politiek gaan  ;D

Nee man, je moet baas van Shell worden, krijg je €22.000.000 voor

Oorlogsvis

Citaat van: revange op 27/07/2015 | 14:59 uur
Hallo.

Deze vraag zal al vast wel voorbij gekomen zijn maar ik vraag hem toch nog even.

Ik wil weten wat ik ga verdienen na de opleiding korps mariniers.
Ik ben 23 jaar oud en werk momenteel in  de metaal, heb een salaris ban 2500 bruto, ik heb ook een vriendin en een huis en dus vaste lasten.

Ik begrijp de salaris tabel niet echt.

Wat ik nu begrijp is dat ik na de opleiding maar 1300 bruto ga verdienen dit is natuurlijk absurd laag. Hoop dat ik het verkeerd heb gelezen.

Groeten
In verhouding tot wat een euro-parlementarier krijgt is het absurd laag ja....die krijgen meer dan 20000 euro per maand bruto !
misschien kan je dus beter in de politiek gaan  ;D

revange

Hallo.

Deze vraag zal al vast wel voorbij gekomen zijn maar ik vraag hem toch nog even.

Ik wil weten wat ik ga verdienen na de opleiding korps mariniers.
Ik ben 23 jaar oud en werk momenteel in  de metaal, heb een salaris ban 2500 bruto, ik heb ook een vriendin en een huis en dus vaste lasten.

Ik begrijp de salaris tabel niet echt.

Wat ik nu begrijp is dat ik na de opleiding maar 1300 bruto ga verdienen dit is natuurlijk absurd laag. Hoop dat ik het verkeerd heb gelezen.

Groeten