Wie komt wanneer op bij de KMA?

Gestart door adlouter, 28/11/2007 | 23:02 uur

Lies

Citaat van: LAGMK op 13/07/2015 | 18:31 uur
En ook ik heb ben vandaag via email bericht dat ik 10 augustus op mag komen!
Ga voor de KOO LUWA, dus nu alleen nog even de aanstellingsbrief afwachten die ik binnenkort in de bus krijg.

Blij! :-)

Nogmaals gefeliciteerd en tot snel!!

LAGMK

En ook ik heb ben vandaag via email bericht dat ik 10 augustus op mag komen!
Ga voor de KOO LUWA, dus nu alleen nog even de aanstellingsbrief afwachten die ik binnenkort in de bus krijg.

Blij! :-)

Lies

Citaat van: bert601 op 06/07/2015 | 14:07 uur
Net even gebeld en de mail volgt na 10-aug pas.
Voorheen werd de mail al voor de opkomst verstuurd maar ook naar mensen die tóch niet op kwamen. Daardoor werden er onnodige kosten gemaakt en wordt het nu dus ná de opkomst verstuurd.

Thanks voor het checken en delen van de info!

ThijsNijmegen

Citaat van: Scoffa op 06/07/2015 | 07:46 uur
Net terug van vakantie en op de mat de opkomstbrief! 10 augustus KOO Infanterie! Met hoeveel zullen we zijn?

Iemand uit de buurt van Arnhem?

Gegroet!

ik kom uit Nijmegen trouwens

bert601

Citaat van: bert601 op 04/07/2015 | 14:24 uur
Is er jullie iets bekend van een 360 graden feedback die naar je prive mailadres verzonden zou worden?
Net even gebeld en de mail volgt na 10-aug pas.
Voorheen werd de mail al voor de opkomst verstuurd maar ook naar mensen die tóch niet op kwamen. Daardoor werden er onnodige kosten gemaakt en wordt het nu dus ná de opkomst verstuurd.

ThijsNijmegen

Citaat van: Scoffa op 06/07/2015 | 07:46 uur
Net terug van vakantie en op de mat de opkomstbrief! 10 augustus KOO Infanterie! Met hoeveel zullen we zijn?

Iemand uit de buurt van Arnhem?

Gegroet!

Ik ook KOO Infanterie. Heb nog geen VGB binnen maar start waarschijnlijk ook augustus!

Scoffa

Net terug van vakantie en op de mat de opkomstbrief! 10 augustus KOO Infanterie! Met hoeveel zullen we zijn?

Iemand uit de buurt van Arnhem?

Gegroet!

bert601

Is er jullie iets bekend van een 360 graden feedback die naar je prive mailadres verzonden zou worden?

Lies

Inmiddels heb ik de brief al binnen met meldingsinstructies! Mooi op tijd.

Lies

Citaat van: Lion1993 op 30/06/2015 | 22:55 uur
Ik begin ook op 10 augustus. KOO B&T.

Jullie enig idee wanneer we de brief met meldingsinstructie kunnen verwachten?

Mijn ervaring is één tot twee weken van te voren. Heb nog even navraag gedaan bij iemand die net klaar is op de KMA, hij gaf ook aan ongeveer één tot twee weken van te voren.

Lion1993

Ik begin ook op 10 augustus. KOO B&T.

Jullie enig idee wanneer we de brief met meldingsinstructie kunnen verwachten?

Lies

Het heeft even mogen duren, maar ook ik heb inmiddels bericht gehad dat mijn veiligheidsonderzoek erdoor is  8)

bert601

Citaat van: 55Kenneth op 20/05/2015 | 11:55 uur
Nice, gefeliciteerd!

Heb je deze bevestiging per brief ontvangen of ... ? Ik heb van de week telefonisch contact gehad met mijn selecteur, die mij meedeelde dat ook ik door het veiligheidsonderzoek heen ben en binnenkort een bevestiging krijg van mijn aanstelling. Ik ben echter vergeten te vragen hoe deze bevestiging verstuurd wordt  :P

Waarschijnlijk heb je de brief inmiddels al gehad, maar die komt dus gewoon met de post  ;)

55Kenneth

Citaat van: LAGMK op 19/05/2015 | 17:47 uur
Dank voor alle info!

'ik koos het Wapen' en die visie op leiderschap heb ik inderdaad al gelezen  8)
Goeie tip van die sketch, ben ik iets voorbereid.

Ik ben nu ongeveer drie jaar afgestudeerd, werkzaam op het gebied van zakelijk bankieren. Ik heb altijd wat gehad met defensie, ook eerder gesolliciteerd (zelfde functie) maar toen besloten te gaan studeren. Geen slechte keuze denk ik trouwens, maar ik heb nu het gevoel dat ik in mn leaseauto zo op weg ben naar mn kist. Als je begrijpt wat ik bedoel :p

Lijkt me erg gaaf om de oren en ogen van een commandant te mogen zijn in het veld. Leiding geven in moeilijke situaties, jezelf uitdagen en de complexiteit van samenwerken in een breder verband, supermooi. Nu nog een beetje extra oefenen met lopen en dan komt t helemaal goed :p

No problemo!

Ik werk momenteel ook in de financiële dienstverlening en ik kan me iets voorstellen bij het beeld dat je schetst haha. Een studie achter de hand hebben is natuurlijk nooit mis. Wat heb je gestudeerd?

Waarschijnlijk weet je het al maar de AAC zal waarschijnlijk vragen stellen over je eerdere sollicitatie en waarom je er toen vanaf hebt gezien. Zorg dat je deze keuze goed kunt beargumenteren!

Mooi omschreven motivatie!

55Kenneth

Citaat van: bert601 op 19/05/2015 | 18:43 uur
Veiligheidsonderzoek is inmiddels afgerond en heb nu de bevestiging dat ik 10 augustus kan beginnen!
Wat betreft AAC zou ik ook nog even gebruik maken van de zoekfunctie op het forum. Er is al een hoop over gevraagd en geantwoord. En de mods zullen het ook vast kunnen waarderen als we hier on-topic blijven. Maar Kenneth heeft al een goede voorzet gegeven en probeer inderdaad iemand te spreken die al bij de verkenning werkt, daar heb je waarschijnlijk het meest aan. Succes!

Nice, gefeliciteerd!

Heb je deze bevestiging per brief ontvangen of ... ? Ik heb van de week telefonisch contact gehad met mijn selecteur, die mij meedeelde dat ook ik door het veiligheidsonderzoek heen ben en binnenkort een bevestiging krijg van mijn aanstelling. Ik ben echter vergeten te vragen hoe deze bevestiging verstuurd wordt  :P