Wie komt hoelaat en waar op voor de Marechaussee

Gestart door Defensieforum, 26/03/2005 | 20:20 uur

bakdyl

Zijn er meer, die net als ik, starten met de wachtmeestersopleiding in september dit jaar of april 2017?

Laurens


MichaelCabo


Laurens


dennis93

31 januari 2011 voor de opleiding wachtmeester

dennis93

Ik heb een reserveringsplaats(wachtmeester) voor januari 2011, maar of die door gaat is nog onzeker. Wel weet ik dat alle sollicitatie's en keuringen zijn stopgezet. Zou zo verschrikkelijk balen zijn, ben ik door alle keuringen heen gekomen, zou het niet doorgaan. Laten we hopen dat deze lichting nog mag beginnen. Misschien zijn er mensen die al wat meer weten?

Debsters


Piranha

Offtopic ... terug naar 'Wie komt wanneer op ... '
Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

Piranha

Misschien kunnen we in voorkomend geval als deelnemers aan DF een actie voor hem starten, al onze meelezers eens mobiliseren.
Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

Gozo

Citaat van: Kapitein Rob op 14/09/2010 | 02:33 uur
Ik zal dan niet de eerste KM-SMJR zijn die onterecht in een Kmar-cel terecht komt......  Ik moet wel (net als een beetje moordenaar, verkrachter en belastingontduiker) internet in mijn hok hebben!  8)

FYI. Internet is binnen de inrichtingen verboden.

KapiteinRob

Ik zal dan niet de eerste KM-SMJR zijn die onterecht in een Kmar-cel terecht komt......  Ik moet wel (net als een beetje moordenaar, verkrachter en belastingontduiker) internet in mijn hok hebben!  8)

Ace1

Citaat van: MichaelCabo op 07/09/2010 | 00:19 uur
Ik zag anders vandaag wel een kmar busje (iemand van transportgroep uit Apeldoorn) een groep droppen op station Zutphen.

Eerlijk gezegd had ik verwacht dat Laurens met een paar collega´s in Kmar busje Rob opgingen halen zodat hij een paar nachtjes in Kmar cel kan logeren. :devil:

SGroen

Citaat van: DanielR op 09/09/2010 | 15:41 uur
Citaat van: SGroen op 09/09/2010 | 14:40 uur
Juist!! Ben net gebeld en mag 29 november beginnen! :D:D:D Wachtmeester! Nog meer mensen hier in dezelfde lichting??
Ik ook, maar we beginnen eerst met onze AMBV. 

Yes I know maar leuk om te weten wie er nog meer in de lichting zitten

DanielR

Citaat van: SGroen op 09/09/2010 | 14:40 uur
Juist!! Ben net gebeld en mag 29 november beginnen! :D:D:D Wachtmeester! Nog meer mensen hier in dezelfde lichting??
Ik ook, maar we beginnen eerst met onze AMBV. 

SGroen

Juist!! Ben net gebeld en mag 29 november beginnen! :D:D:D Wachtmeester! Nog meer mensen hier in dezelfde lichting??