Citaat van: Master Mack op Vandaag om 11:16Ik kan me voorstellen dat je niet Gevangen wil zitten achter sluizen maar volgensmij is er in de buitenhaven ook wel wat te realiseren.
Citaat van: Benji87 op Vandaag om 10:50Ik heb met een roro schip gelost in de haven van Amsterdam zowel achterklep als zijlift werden gebruikt. Ook kun je er gewoon containers lossen.
Citaat van: Ace1 op 09/05/2024 | 22:27 uurAan de haven van A'dam heb je niets er kunnen geen container schepen gelost worden en schepen moeten door de sluis bij IJmuiden. Ook is de haven van A'dam niet geschikt voor Roro schepen dat is wel mogelijk in de haven van IJmuiden.
Citaat van: Ace1 op 09/05/2024 | 22:27 uurAan de haven van A'dam heb je niets er kunnen geen container schepen gelost worden en schepen moeten door de sluis bij IJmuiden. Ook is de haven van A'dam niet geschikt voor Roro schepen dat is wel mogelijk in de haven van IJmuiden.ijmond is onderdeel van het grotere geheel wat ik bedoel met haven van Amsterdam. Misschien de oude Sboot bunker weer in gebruik nemen.
Citaat van: Zander op 09/05/2024 | 22:22 uurOf moet de KM gewoon verhuizen naar Rotterdam. De infrastructuur in DH is oud en compleet aan vervanging toe. Dan misschien beter een compleet nieuwe marine haven bouwen met meer ruimte voor meer en grotere schepen. Dan kun je ook direct rekening houden met een overslag steiger.
Citaat van: Master Mack op 09/05/2024 | 20:50 uurIn Eemshaven zit al een DVVO locatie die kan worden uitgebreid. Dan zou ik in Vlissingen een soortgelijke DVVO capaciteit creƫren met capaciteit voor meerdere schepen. In R'dam en A'dam Civiele capaciteit mobilisabel maken.
Citaat van: Parera op 09/05/2024 | 21:03 uurZo iets bedoel ik ook, een handje vol permanente werk plaatsen maar ruimte voor meer personen wanneer dit nodig is. Vlissingen zou dan i.v.m. Damen Naval nog wat extra moeten krijgen zodat hier personeel ondergebracht kan worden tijdens werkzaamheden op de werf / rondom het opleveren van een schip.Of moet de KM gewoon verhuizen naar Rotterdam. De infrastructuur in DH is oud en compleet aan vervanging toe. Dan misschien beter een compleet nieuwe marine haven bouwen met meer ruimte voor meer en grotere schepen. Dan kun je ook direct rekening houden met een overslag steiger.
Ja, maar in Rotterdam zou ik toch graag meer een andere variant zien waarbij er echt een marinekazerne komt met een of meerdere steigers voor het afmeren van schepen. De haven van Den Helder heeft ook een beperkte hoeveelheid steiger ruimte en met het groter worden van de schepen en mogelijke uitbreiding van de marine is een 2e locatie ook niet onverstandig.
Page created in 0.026 seconds with 16 queries.