Opco wijziging A.J.

Gestart door A.J., 15/08/2017 | 20:56 uur

A.J.

Citaat van: Ros op 16/08/2017 | 11:30 uur
'Anders' en dat weet je ook wel  :cute-smile:

Mijn opmerking was ook humoristisch bedoeld. Ik werk al een jaar of 11 in een gemengde (KL/ Klu) organisatie. ;)

Ace1

Citaat van: Zander op 16/08/2017 | 11:38 uur
Altijd welkom bij de politie.............. ;D

Dacht dat er een vacature stop bij de Politie was?

bergd


Zander

Citaat van: jurrien visser (JuVi op Twitter) op 15/08/2017 | 21:00 uur
Er is nog hoop, van groen naar lichtblauw is eerste stapje naar het echte blauw  ;D

Altijd welkom bij de politie.............. ;D
People are sheep

Ros

Citaat van: A.J. op 15/08/2017 | 21:29 uur
..........de KL is alweer minder in jouw ogen dus

'Anders' en dat weet je ook wel  :cute-smile:

Huzaar1

Citaat van: A.J. op 16/08/2017 | 10:20 uur
Ik moest lachen... ;D

succes amigo, het is je gegund. 
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

A.J.

Citaat van: Huzaar1 op 15/08/2017 | 23:32 uur
Heb je al zo'n handige schoenveter rits?

Ik moest lachen... ;D

A.J.


Sparkplug

Gefeliciteerd met de nieuwe functie.
A fighter without a gun . . . is like an airplane without a wing.

-- Brigadier General Robin Olds, USAF.

Lynxian

Citaat van: Ace1 op 15/08/2017 | 22:18 uur
Niet zeeziek geworden dan, de geruchten gaan dat LM en Klu mensen daar last van hebben.  :devil:
Haha, als een stoere bikkel zonder problemen door hevige tubulentie vliegen maar misselijk worden van golfslag. Nouja, het zal wel mogelijk zijn. ;)

En heel veel plezier toegewenst bij de KLu!


StrataNL

Van harte en succes met de nieuwe functie A.J. Misschien kun je die "laffe bende" nog een beetje de goede kant op krijgen 😂
-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

Poleme

Citaat van: A.J. op 15/08/2017 | 20:56 uur
Algemene mededeling,

Vanaf 1 augustus jongstleden behoort uw forumbeheerder A.J. niet meer tot de bikkels van de KL maar is overgestapt naar de laffe bende die de Klu heet... Derhalve is het einde "opper" en ben ik gewoon sergeant majoor geworden...

Kortom, wederom een pet in de bewapening na dat ding twee keer ingeleverd te hebben en als ik nu een mug in mijn puptent heb kan ik iig zeggen wat die tent in vredesnaam in mijn hotelkamer doet...

Tot zover de algemene mededeling.
;D   'Van de bikkels van de KL naar de laffe bende van de Klu'.   'Soort zoekt soort.'

In ieder geval succes bij Een Taak Een Team.
Nulla tenaci invia est via - Voor de doorzetter is geen weg onbegaanbaar.

Huzaar1

Heb je al zo'n handige schoenveter rits?
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

A.J.

Citaat van: Ace1 op 15/08/2017 | 22:18 uur
Niet zeeziek geworden dan, de geruchten gaan dat LM en Klu mensen daar last van hebben.  :devil:

Gelukkig heb ik daar weinig last van.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: A.J. op 15/08/2017 | 22:01 uur
Ik heb natuurlijk in het verleden al wat jaartjes in Den Helder vertoefd en de nodige samenwerking/ reisjes met de harer majesteits schepen gehad. Ook redelijk recent nog het stinger schieten op de Holland.

Van alle markten thuis.... goede zaak.

walter leever

#15
Felicidados met je nieuwe functie. :P

Heb er ook bij gezeten(Klu),maar is geleden van Blomberg(3GGW) :omg:

Ace1

Citaat van: A.J. op 15/08/2017 | 22:01 uur
Ik heb natuurlijk in het verleden al wat jaartjes in Den Helder vertoefd en de nodige samenwerking/ reisjes met de harer majesteits schepen gehad. Ook redelijk recent nog het stinger schieten op de Holland.

Niet zeeziek geworden dan, de geruchten gaan dat LM en Klu mensen daar last van hebben.  :devil:

vlincent


A.J.

Citaat van: jurrien visser (JuVi op Twitter) op 15/08/2017 | 21:51 uur
;D

Ik heb natuurlijk in het verleden al wat jaartjes in Den Helder vertoefd en de nodige samenwerking/ reisjes met de harer majesteits schepen gehad. Ook redelijk recent nog het stinger schieten op de Holland.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: A.J. op 15/08/2017 | 21:30 uur
Zou me best passen. Een beetje CDE spelen oid lukt me wel.

;D

A.J.

Citaat van: Lex op 15/08/2017 | 21:27 uur
Veel succes met de verandering van bestemming en de nieuwe functie. Het is een interessante uitdaging.  👍

Absoluut, echter is het vakgebied hetzelfde dus wat dat betreft verandert er niet veel.

A.J.

Citaat van: jurrien visser (JuVi op Twitter) op 15/08/2017 | 21:29 uur
Als stip op een Caribische OPV.... (best goed te doen)

Zou me best passen. Een beetje CDE spelen oid lukt me wel.

A.J.

#8
Citaat van: Ros op 15/08/2017 | 21:26 uur
Zullen de nieuwe collega's blij mee zijn. In ieder geval proficiat met de 'upgrade'.

De "nieuwe" collega's kennen mij al heel lang en snappen prima wat er bedoeld wordt. ;) Het is iig niet negatief bedoeld. Maar goed, je hebt het zelf alweer over een "upgrade" dus de KL is alweer minder in jouw ogen dus.

En verder thanks.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: A.J. op 15/08/2017 | 21:02 uur
Ik mag nog lang genoeg, misschien slijt ik mijn laatste jaren wel bij de KM... ;D

Als stip op een Caribische OPV.... (best goed te doen)

Lex

Veel succes met de verandering van bestemming en de nieuwe functie. Het is een interessante uitdaging.  👍

Ros

Citaat van: A.J. op 15/08/2017 | 20:56 uur
Algemene mededeling,

Vanaf 1 augustus jongstleden behoort uw forumbeheerder A.J. niet meer tot de bikkels van de KL maar is overgestapt naar de laffe bende die de Klu heet... Derhalve is het einde "opper" en ben ik gewoon sergeant majoor geworden...


Zullen de nieuwe collega's blij mee zijn. In ieder geval proficiat met de 'upgrade'.

Ace1

#4
Citaat van: A.J. op 15/08/2017 | 21:02 uur
Ik mag nog lang genoeg, misschien slijt ik mijn laatste jaren wel bij de KM... ;D

Gefeliciteerd met je nieuwe functie.

Ik zou voor alle zekerheid je aow leeftijd nog berekenen.

https://www.svb.nl/int/nl/aow/wat_is_de_aow/wanneer_aow/index.jsp

A.J.

Citaat van: jurrien visser (JuVi op Twitter) op 15/08/2017 | 21:00 uur
Er is nog hoop, van groen naar lichtblauw is eerste stapje naar het echte blauw  ;D

Ik mag nog lang genoeg, misschien slijt ik mijn laatste jaren wel bij de KM... ;D

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: A.J. op 15/08/2017 | 20:56 uur
Algemene mededeling,

Vanaf 1 augustus jongstleden behoort uw forumbeheerder A.J. niet meer tot de bikkels van de KL maar is overgestapt naar de laffe bende die de Klu heet... Derhalve is het einde "opper" en ben ik gewoon sergeant majoor geworden...

Kortom, wederom een pet in de bewapening na dat ding twee keer ingeleverd te hebben en als ik nu een mug in mijn puptent heb kan ik iig zeggen wat die tent in vredesnaam in mijn hotelkamer doet...

Tot zover de algemene mededeling.

Er is nog hoop, van groen naar lichtblauw is eerste stapje naar het echte blauw  ;D

A.J.

Algemene mededeling,

Vanaf 1 augustus jongstleden behoort uw forumbeheerder A.J. niet meer tot de bikkels van de KL maar is overgestapt naar de laffe bende die de Klu heet... Derhalve is het einde "opper" en ben ik gewoon sergeant majoor geworden...

Kortom, wederom een pet in de bewapening na dat ding twee keer ingeleverd te hebben en als ik nu een mug in mijn puptent heb kan ik iig zeggen wat die tent in vredesnaam in mijn hotelkamer doet...

Tot zover de algemene mededeling.