Opco wijziging A.J.

Gestart door A.J., 15/08/2017 | 20:56 uur

A.J.

Citaat van: Ros op 16/08/2017 | 11:30 uur
'Anders' en dat weet je ook wel  :cute-smile:

Mijn opmerking was ook humoristisch bedoeld. Ik werk al een jaar of 11 in een gemengde (KL/ Klu) organisatie. ;)

Ace1

Citaat van: Zander op 16/08/2017 | 11:38 uur
Altijd welkom bij de politie.............. ;D

Dacht dat er een vacature stop bij de Politie was?

bergd


Zander

Citaat van: jurrien visser (JuVi op Twitter) op 15/08/2017 | 21:00 uur
Er is nog hoop, van groen naar lichtblauw is eerste stapje naar het echte blauw  ;D

Altijd welkom bij de politie.............. ;D
People are sheep

Ros

Citaat van: A.J. op 15/08/2017 | 21:29 uur
..........de KL is alweer minder in jouw ogen dus

'Anders' en dat weet je ook wel  :cute-smile:

Huzaar1

Citaat van: A.J. op 16/08/2017 | 10:20 uur
Ik moest lachen... ;D

succes amigo, het is je gegund. 
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

A.J.

Citaat van: Huzaar1 op 15/08/2017 | 23:32 uur
Heb je al zo'n handige schoenveter rits?

Ik moest lachen... ;D

A.J.


Sparkplug

Gefeliciteerd met de nieuwe functie.
A fighter without a gun . . . is like an airplane without a wing.

-- Brigadier General Robin Olds, USAF.

Lynxian

Citaat van: Ace1 op 15/08/2017 | 22:18 uur
Niet zeeziek geworden dan, de geruchten gaan dat LM en Klu mensen daar last van hebben.  :devil:
Haha, als een stoere bikkel zonder problemen door hevige tubulentie vliegen maar misselijk worden van golfslag. Nouja, het zal wel mogelijk zijn. ;)

En heel veel plezier toegewenst bij de KLu!


StrataNL

Van harte en succes met de nieuwe functie A.J. Misschien kun je die "laffe bende" nog een beetje de goede kant op krijgen 😂
-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

Poleme

Citaat van: A.J. op 15/08/2017 | 20:56 uur
Algemene mededeling,