Natres uitrusting

Gestart door nard_v, 18/01/2013 | 23:16 uur

onderofficier

Citaat van: guest1400 op 01/02/2013 | 19:02 uur
oude spul in beslag nemen en herverdelen onder de natres, uiteindelijk  krijgen zij het 2e hands spul toch... vind het alleen een beetje raar dat lui gelijk al meindles krijgen en ik nog 40 uur per week moet rondlopen op die oude gevechtskisten. Die ik overigens vorige week nog gewoon kreeg ondanks het feit dat ik ze had ingeruild

Zou jij op schoenen van een ander willen rond lopen?    Ik niet.    Schoenen worden ingelopen op de voeten van de eigenaar en wat denk je van mijn zweetvoeten.....   :sick:
Schoenen is iets wat je nooit kan ruilen  je krijgt wel anderen maar die andere hoe je  niet in te leveren.  Ivm de hygiene.   Als je deze toch terug stuur gaan ze de container in. 

Dat je "oude" kisten kreeg kan te maken hebben met je maat.  Dan is er van die maat nog een voorraad. 

Ik heb nieuwe koltruien besteld in de hoop dat ik die grijze kreeg; je raad het al ik kreeg die bruine nog.

Natuurlijk begrijp ik je frustratie.  Maar je moet de bedrijfsvoering ook wat begrijpen. 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

guest1400

Citaat van: onderofficier op 01/02/2013 | 18:58 uur

Als men door de oude voorraad heen is, is het logisch dat nieuwe opkomst nieuw spul krijgen en dat diegene die spul heeft er nog op moet wachten, heeft niets met prioriteit te maken.   

Wat wil je dan? Dat wij die het spul hebben eerst worden bevoorraad en dat de nieuwe opkomst niets krijgt.......
Of dat men nog het oude spul aanschaft voor de nieuwe lichting en ons het nieuwe spul geeft ...  Extra kosten lijkt mij.

oude spul in beslag nemen en herverdelen onder de natres, uiteindelijk  krijgen zij het 2e hands spul toch... vind het alleen een beetje raar dat lui gelijk al meindles krijgen en ik nog 40 uur per week moet rondlopen op die oude gevechtskisten. Die ik overigens vorige week nog gewoon kreeg ondanks het feit dat ik ze had ingeruild

onderofficier

Citaat van: guest1400 op 01/02/2013 | 18:22 uur
nou het is maar waar de prioriteiten liggen  :glare:

Als men door de oude voorraad heen is, is het logisch dat nieuwe opkomst nieuw spul krijgen en dat diegene die spul heeft er nog op moet wachten, heeft niets met prioriteit te maken.   

Wat wil je dan? Dat wij die het spul hebben eerst worden bevoorraad en dat de nieuwe opkomst niets krijgt.......
Of dat men nog het oude spul aanschaft voor de nieuwe lichting en ons het nieuwe spul geeft ...  Extra kosten lijkt mij.
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

guest1400

Citaat van: Diesel op 01/02/2013 | 17:38 uur
Bij de Natres-AMO van deze week had iedereen het nieuwe spul gekregen.. Meindl schoentjes, 60L rugzak, ops-vest...

nou het is maar waar de prioriteiten liggen  :glare:

Diesel

Bij de Natres-AMO van deze week had iedereen het nieuwe spul gekregen.. Meindl schoentjes, 60L rugzak, ops-vest...

Nikehercules

Citaat van: guest1400 op 01/02/2013 | 15:01 uur
reken er maar niet op, hij is hier ook al 5 keer uitgesteld

Ik reken nergens meer op ;)

guest1400

Citaat van: Nikehercules op 01/02/2013 | 13:24 uur

Eind 2013 volgens de officiƫle kanalen


reken er maar niet op, hij is hier ook al 5 keer uitgesteld

Nikehercules

Citaat van: APV op 01/02/2013 | 12:37 uur
Geld ook voor terugkeer minimi. Leveren van de Colt ipv de diemaco.

Eind 2013 volgens de officiƫle kanalen

Citaat van: APV op 01/02/2013 | 12:37 uur
Iig hopen dat we voor de 30e allemaal het nieuwe borst embleem hebben zowel gvt als Dt.

Dat is wel echt het allerlaatste waar ik me druk over zou maken.

APV

Modernisering is onderweg, alleen eind "datum" wanneer iedereen voorzien moet zijn is niet bekend.

Geld ook voor terugkeer minimi. Leveren van de Colt ipv de diemaco. evenals het smp pakket enz....

Iig hopen dat we voor de 30e allemaal het nieuwe borst embleem hebben zowel gvt als Dt.

dudge

Citaat van: Nikehercules op 19/01/2013 | 19:57 uur
Binnen 13mechbrig is formeel bekend gesteld dat de Natres gelijk getrokken wordt met de beroepseenheden wat PGU betreft.

bij 11lmb ook. Daar is echter geen termijn aan gebonden  ;D

Nikehercules

Binnen 13mechbrig is formeel bekend gesteld dat de Natres gelijk getrokken wordt met de beroepseenheden wat PGU betreft.

nard_v


Diesel

Bokketuig word niet meer verstrekt.  ;)

Flyguy

Citaat van: nard_v op 18/01/2013 | 23:16 uur
Ik begin weldra aan mijn amo van de natres en moet volgende maand ergens mijn pgu ophalen. Weet iemand wat voor een uitrusting de natres momenteel heeft? Is dit bijv. nog het oude gebechtsharnas en de kleine rugtas (pukkel) of zijn ze ook over op he huidige opsvest en de grotere rugtassen? Had ergens gelezen dat ze bezig waren met modernisering, weet helaas niet precies meer waar...
Volgens mij krijg je net geen M1 en olive drab.  ;D

guest1400