Vragen over lidmaatschap

Gestart door -Peter-, 10/01/2003 | 19:16 uur

Lex

Citaat van: kllm op 10/07/2012 | 23:44 uur
Ik had al een eerdere account aangemaakt, maar daarop ben ik gebanned, maar ik snap niet wat ik fout heb gedaan want ik heb nog geen enkele post op het forum gezet. Dit vind ik vaag.
Als je reeds eerder een account hebt gehad, verzoeke dan de naam van dart account door te geven; dat zou duidelijkheid kunnen verschaffen waar ik kan beginnen met zoeken.

Lex
Algeheel beheerder


kllm

Beste,
Ik heb ook nog een vraag,
Ik had al een eerdere account aangemaakt, maar daarop ben ik gebanned, maar ik snap niet wat ik fout heb gedaan want ik heb nog geen enkele post op het forum gezet. Dit vind ik vaag.
Nog iets, nu heb ik dan dit account, maar daar kan ik op mijn mobiel niet op want dan staat er:
Er is een fout opgetreden! sorry kllm, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum! beledigen; niet voldoen aan disclaimer. DIt had ik dus ook met mijn ander account, terwijl ik nog geen enkele post heb gepost.
Wie kan mij helpen? ik wil namelijk zo veel mogelijk informatie inwinnen, omdat ik zelf ook nog in het leger wil gaan dienen.
mvg,

Defensieforum

Citaat van: sgt Rob op 21/06/2006 | 22:35 uur
Citaat van: lex op 21/06/2006 | 02:47 uur
Citaat van: sgt Rob op 20/06/2006 | 23:19 uur
Hoe komt het dat er "gast" posts zijn? Als je een nick hebt kan je toch geen gast zijn, en posten zonder in te loggen kennie?

Als ik ergens in de VS inlog op de site, via een internetcafé, dan kan ik als gast mijn menig posten.

nee, dat bedoel ik niet!

Renault was eerst renault, volledig lid 300-zoveel posts, en nou is renault ineens gast!

Dit klopt. Renault heeft zijn account verwijderd. Je kunt bij het verwijderen van je account er voor kiezen om ook alle postings te verwijderen die je geplaatst hebt, Renault heeft hiervoor niet gekozen en dus blijven zijn postings staan. Derhalve zie je dus "Gast"  staan.

Mvgr

Nick
Moderator

sgt Rob

Citaat van: lex op 21/06/2006 | 02:47 uur
Citaat van: sgt Rob op 20/06/2006 | 23:19 uur
Hoe komt het dat er "gast" posts zijn? Als je een nick hebt kan je toch geen gast zijn, en posten zonder in te loggen kennie?

Als ik ergens in de VS inlog op de site, via een internetcafé, dan kan ik als gast mijn menig posten.

nee, dat bedoel ik niet!

Renault was eerst renault, volledig lid 300-zoveel posts, en nou is renault ineens gast!

Lex

Citaat van: sgt Rob op 20/06/2006 | 23:19 uur
Hoe komt het dat er "gast" posts zijn? Als je een nick hebt kan je toch geen gast zijn, en posten zonder in te loggen kennie?

Als ik ergens in de VS inlog op de site, via een internetcafé, dan kan ik als gast mijn menig posten.

sgt Rob

Hoe komt het dat er "gast" posts zijn? Als je een nick hebt kan je toch geen gast zijn, en posten zonder in te loggen kennie?

calimero

Haha, eerste reactie na 3,5 jaar :D

Volgens mij moet de openingspost wel wat worden aangepast, want een paar dingen die daarin staan zijn inmiddels veranderd.
Impossible only takes some minutes longer.

Defensieforum

Citaat van: Nick Velzeboer op 20/06/2006 | 17:34 uur
Kan je zelf het profiel bewerken? :-\zo jah, hoe dan?

Beste Nick,

Je kunt je eigen profiel bewerken door links onder User Menu op Profiel te klikken.
Vervolgens zie je onder profiel wijzigen een aantal opties om je profiel te wijzigen.
Hoop dat je zo op weg geholpen bent.

mvgr

Nick
Moderator

Nick Velzeboer

Kan je zelf het profiel bewerken? :-\zo jah, hoe dan?
Arms keep peace.

-Peter-

#1
Is lid worden gratis?
Ja, lid worden is geheel kostenloos, aangezien dit een open forum is.

Moet je lid worden om gebruik te kunnen maken van dit forum?
Nee, momenteel moet je niet lid zijn om gebruik te kunnen maken. Toch raden we het u wel aan, daar leden gebruik kunnen maken van meer mogenlijkheden dan 'gasten'.

Welke mogenlijkheden hebben leden meer dan 'gasten'?
* Leden krijgen een eigen profiel.
* Leden kunnen stemmingen starten op dit forum.
* Leden kunnen een bericht laten emailen indien er reactie's zijn.
* Leden kunnen berichten sturen naar andere leden.
* Leden worden op de hoogte gehouden via de nieuwsbrief.

Verloopt mijn lidmaatschap ook?
In principe verloopt uw lidmaatschap niet. Toch kan het wel zijn dan een lidmaatschap wordt opgeheven omdat het betreffende lid zich herhaaldelijk heeft misdragen op dit forum.

Hoe wordt ik junior-lid?
Na 25 door u geplaatste berichten wordt u dit automatisch.

Hoe wordt ik volledig-lid?
Na 100 door u geplaatste berichten wordt u dit automatisch. Tevens wordt elk honderste lid automatisch volledig lid  ;D

Hoe wordt ik senior-lid?
Na 250 door u geplaatste berichten wordt u dit automatisch.

Hoe wordt ik God-lid?
Na 1000 door u geplaatste berichten wordt u dit automatisch.

Hoe kan ik beheerder worden?
Indien u interesse hebt om beheerder van een onderdeel van dit forum te worden, dan kunt u een email sturen naar: webmaster@defensieforum.nl onder vermelding van: aanmelding beheerder en de betreffende categorie.


Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...