Auteur Topic: Congo (docu Ross Kemp)  (gelezen 2687 keer)

Oorlogsvis

• ERG FANATIEK
Congo (docu Ross Kemp)
« Reactie #4 Gepost op: 09/11/2011 | 14:37 uur »
Wie heeft de documentaire gezien op Discovery over de oorlog in Congo van Ross Kemp ?...6 miljoen doden in de laatste 10 jaar...
een VN macht van 18500 man...die toekijkt/machteloos is.
Dan vraag ik me af, ..wat gaan we daar in godsnaam aan doen ?, daar moet toch hard worden ingegrepen ? massa verkrachtingen, met honderden tegelijk, vaders die gedwongen worden hun dochters te verkrachten, vagina's die volgegoten worden met vloeibaar plastic, mensen die door de helft worden gehakt...vrouwen waarvan de handen worden afgehakt en dan verkracht...
daar wonen alleen maar beesten..een strijd om de grondstoffen zoals koltan, goud, diamanten e.d....
Het westen moet daar krachtig ingrijipen ! maar we lezen over deze oorlog nauwelijks nog iets in de dagbladen of de journaals...wat in Afghanistan en Irak bijelkaar gebeurd gebeurd daar honderd keer erger en vaker.

Sorry hoor maar ik moest dit even kwijt, het is een schande dat wij bezuinigen op defensie terwijl er nog zoveel werk te doen is... >:(

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.