Auteur Topic: Solliciteren Koninklijke Marine  (gelezen 3073 keer)

marvintjuh

• Net nieuw hier
  • *
Solliciteren Koninklijke Marine
« Reactie #11 Gepost op: 27/11/2013 | 16:53 uur »
Beste,

Ik ben nu bezig met VWO-opleiding en ben 19 jaar, ik zou graag na mijn opleiding bij de KIM willen studeren. Ik ben al een keer naar een infodag geweest van het Korps Mariniers, dit was voor mij te zwaar, ik was bek af na deze infodag, misschien deden ze dit ook om direct de toon te zetten. Nu lijkt het me dus beter om niet bij de Mariniers maar bij de Marine te gaan.

Ik vraag me alleen af of je al kan solliciteren voordat je je opleiding hebt afgerond (het is voor mij nog niet zeker of ik slaag). Ook vraag ik me af of ik wel kans maak om door de tests te komen aangezien ik t/m mijn 18e een strafblad had voor verboden wapenbezit, iets wat ik deed op mijn 14e (aardappelschieter, ik ben dit zelf niet trouwens:
).

De vacature: http://werkenbijdefensie.nl/vacature/officier-administratie-militair-wetenschappelijk-onderwijs-94.html
Ik sta op dit moment een 6 voor economie, een 6 voor management&organisatie en een 6 voor wiskunde, kan dit een probleem vormen, zijn geen hoogstaande cijfers namelijk?

Ik ben fysiek redelijk in orde, ik doe alleen nog weinig aan sport sinds mijn veertiende, ik train zo nu en dan met gewichten en gym op school, die 2400m in 12 min lijkt me geen probleem en die 30 sit-ups en 20 push-ups lijkt me ook geen probleem. Wel ben ik geboren met een klompvoet (rechts), daarvoor ben ik als baby geopereerd, maar nu is mijn rechter kuit dus korter en strakker dan de linker en is mijn rechtervoet een platvoet.

Mijn moeder werkt bij het Ministerie van Defensie, nu bij DMO van KL, binnenkort misschien bestuursstaf en het lijkt me dus leuk om daar in de zomervakantie stage te gaan lopen op kantoor, alleen is het dus de vraag of ik dan niet in de problemen kom met het sollicitatietraject aangezien de opleiding dus augustus start mocht ik geaccepteerd worden.

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden, misschien een beetje veel.

Groeten,

PS: ik rook, ik drink in het weekend, ik heb één keer een joint geprobeerd

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 10 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.