Auteur Topic: Een paar vraagjes  (gelezen 3759 keer)

woosterink

• Net nieuw hier
  • *
Een paar vraagjes
« Reactie #15 Gepost op: 22/01/2014 | 18:06 uur »
Hallo,

Ik heb al zo'n 9 jaar een vaste baan en ben 27 jaar. Nu ben ik de laatste tijd heel erg aan het denken om er wat anders bij te doen, en gezien het leger mij altijd al heel erg geboeid en mooi geleken heeft, ben ik zeer ge´nteresseerd na een baantje bij de Nationale Reserve. Maar ik zit met een aantal vraagjes.

Ik staat op werkenbijdefensie.nl dat je Minimaal een Denk en werkniveau van VBO moet hebben. En daar komt het, ik heb niets op papier. Ik had VWO Cito behaald, ben toen aan de Havo begonnen maar verkloot. En toen na de mavo geschopt, die heb ik ook verkloot en ben daarna zonder diploma via een kennis bij een bedrijf aan het werk gekomen waar mijn hart toch eigenlijk altijd al lag, en dat werk doe ik nu nog steeds met veel plezier. Maar het zit hem er in dat ik eigenlijk GEEN diploma heb, ondanks dat ik het makkelijk had gekund. Ik heb tot mijn grote spijt toen alles verprutst. achteraf had ik het anders gedaan, maar heb ik nu niks meer aan.

ik vraag me nu dus af, gezien er staat vbo ''DENK" en "WERK" niveau, en daar beschik ik toch wel over, kan ik zonder officieel diploma bij de Natres aan de bak komen? Wat bedoelen ze precies met denk en werk niveau, dat is 1.

2. Ik heb me opgegeven voor een voorlichting in noord-limburg, maar ik woon zelf in gelderland, dus maakt het uit dat ik daar na een voorlichting ga?

alvast vriendelijk bedankt.

gr. wout

« Laatst bewerkt op: 09/03/2014 | 09:36 uur door woosterink »

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 14 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.