Auteur Topic: Selectief gebruik van de Deletebutton c.q. afdwingen van de forumregels  (gelezen 3223 keer)

Mourning

• ERG FANATIEK
Selectief gebruik van de Deletebutton c.q. afdwingen van de forumregels
« Reactie #44 Gepost op: 20/11/2015 | 12:26 uur »
Titel zegt eigenlijk alles wat mij betreft.

Begin het onderhand zwaar irritant te vinden dat sommige lieden op dit forum van een zekere Moderator met de naam Ros, blijkbaar een vrijbrief hebben om mensen voor ''zeikerd'', ''azijnpisser'', ''sukkel'' en nog erger uit te maken en aanmatigende stukjes als
Citaat
Moet vast pijn doen, een Hollander die gratis wat weggeeft. :lol:
te plaatsen, alsmede bij herhaling alle Nederlanders van van alles en nog wat te bestempelen, etc. Om vervolgens de reakties op dergelijke uitlatingen te deleten en de oorspronkelijk rotzooi te laten staan.

IKKE NIET SNAPPEN!

1. ALS er al gedelete moet worden... delete dan svp dat deel van de posting waarin de forumregels worden overtreden en niet ook bijv. de rest van de posting. Ik had een posting van ruim een half kantje met anderhalve regel welke als een overtreding gezien zouden kunnen worden (in reaktie op een posting van iemand anders). Hele bericht gewoon weg...

2. Pas de regels consistent toe op ALLE leden en niet slechts op sommigen.

3. Let niet alleen op het taalgebruik, maar ook de toon en totale onwil om ook maar enigszins zorgvuldig te willen lezen. Ook na (meerdere) verduidelijkingen door andere posters, gewoon dezelfde toon handhaven of iemand in dezelfde hoek duwen, waar iemand niet thuishoort, zo ben ik sinds enkele weken plots een ''ultra-nationalist'', ''ultra-conservatief'', ''chauvenistisch'', etc. En dat alleen nog maar off the top of my head. Irritant!

For the record: ik ben tegen al te snel bannen en m.i. hoeft dat ook absoluut niet op dit moment. Vraag ik dus ook absoluut niet om, maar gelijke monniken, gelijke kappen zou wel eens wat ''consistenter'' mogen worden toegepast als het om overtredingen van de Forumregels gaat...  :dead:

PS: voor alle duidelijkheid dit heeft totaal niets te maken met Ros het forumlid (waar ik het waarschijnlijk 80% van de tijd mee oneens ben), maar alles met Ros de Moderator.
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 43 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.