Auteur Topic: Landmacht zoekt officieren(nieuw reclamespotje)  (gelezen 3953 keer)

Do1990

• Junior lid
  • **
Landmacht zoekt officieren(nieuw reclamespotje)
« Reactie #25 Gepost op: 26/11/2015 | 17:51 uur »
http://www.dumpert.nl/mediabase/6697345/78f3c6ff/gezocht_scherpe_denkers_%28m_v%29_om_leiding_te_gaan_geven.html

Wat vinden jullie ervan? De mensen in de reacties vinden het in ieder geval niet erg positief. Ik las een interessante reactie van een persoon daar:

"Tja wat wordt er weer stoer gedaan over de KMA etc, maar het zijn gewoon betaalde studenten. En zo gedragen ze zich ook: veel zuipen, HBO chicks (of andere KMA'ers) sufn$#ken en vechtpartijen uitlokken. Als ze eindelijk van de KMA afkomen zijn ze tweede luitenant met 22-23 jaar en worden ze uitgekotst door de echte militairen met echte ervaring. Slechts een klein deel weet ook daadwerkelijk respect af te dwingen. Dit zijn dan ook de echte vakmensen waar ik geen kwaad woord over spreek, helaas is dit wel de minderheid van het product van de KMA.
Bron: mijn tijd op de KMA en de echte Landmacht
---
TL;DR Protip: doe het niet, in de burgermaatschappij verdien je veel meer.
Doei."

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 24 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.