Auteur Topic: Definitief afgekeurd voor slaapwandelen  (gelezen 407 keer)

minutelad

• Net nieuw hier
  • *
Definitief afgekeurd voor slaapwandelen
« Reactie #7 Gepost op: 27/02/2018 | 22:11 uur »
Vandaag ben ik op de psychologische keuring geweest in Amsterdam. Ondanks dat de capiciteitentest en het interview goed verliepen werd ik toch afgekeurd omdat ik ja antwoordde op de vraag of ik recentelijk nog heb geslaapwandeld. Schijnbaar is dat voor de functie waarvoor ik solliciteerde (soldaat pantserinfanterie) een gevaar, omdat je zomaar de basis kan aflopen en jezelf en anderen in gevaar kan brengen. Ik heb nog een nadere verklaring proberen te krijgen maar volgens de psychologen was dit de enige reden dat ik afgekeurd ben. Voor de capiciteitentest en de rest had ik boven gemiddeld.

Ik vroeg mij af of mensen hier vaker definitief voor afgekeurd zijn? Ik vind het apart dat ik een negatief definitief advies heb gekregen. Slaapwandelen lijkt mij prima te verhelpen. Nu zit ik mij af te vragen of het handig is om bezwaar te doen tegen deze uitslag. Lijkt mij namelijk sterk dat ik ook nooit meer bij een niet gevechtsfunctie -of de marechaussee kan solliciteren vanwege slaapwandel problemen.

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 6 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.