Ik heb geen idee waar ik dit moet posten, maar omdat het voornamelijk de marine betreft dan maar hier. Ja het is een commercieel bedrijf die dit aanbied maar ook op dit forum is daar misschien best een groep mensen die hier interesse voor heeft. Als dit niet is toegestaan om hier ''reclame'' voor te maken dan hoor ik dat graag.
Persoonlijk heb ik niets te maken met marineschepen.nl en/of Alufit maar ik vond het te mooi om niet te delen.
Via marineschepen.nl
Nieuw: in aluminium gegraveerde blauwdrukken van marineschepen
Het bedrijf Alufit brengt sinds half december onder de naam Blueprint Art een nieuw marineproduct op de markt: in aluminium gegraveerde blauwdrukken. Het aanbod is enorm, want van ruim 70 Nederlandse marineschepen is nu op klein of groot formaat een prachtig kunstwerk te bestellen.
Blueprint Art heeft nu meer dan 70 blauwdrukken van Nederlandse marineschepen in de verkoop. Van mijnenvegers tot fregatten, van patrouilleschepen tot onderzeeboten, ze zijn allemaal te koop met een ophangsysteem en op verschillende formaten aluminium platen van 3 mm dik.
Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Blueprint Art.
Lees hier het hele artikel en de verdere informatie over de blauwdrukken.
https://marineschepen.nl/nieuws/blauwdrukken-marineschepen-gegraveerd-op-aluminium-170119.html

Foto via Blueprint Art