Auteur Topic: Neergeschoten objecten Noord-Amerika  (gelezen 610 keer)

Lynxian

• ERG FANATIEK
Neergeschoten objecten Noord-Amerika
« Reactie #14 Gepost op: 12/02/2023 | 01:52 uur »
Ik heb in de topic titel expres even afgezien van de term 'UFO' vanwege het zweverige aspect hierom. Desalniettemin hebben we in een week drie neergeschoten objecten boven Noord-Amerika. Van ??n weten we dat deze een Chinese oorsprong heeft, maar van de andere twee is nog niets bekend en lijken objecten te zijn die zweven zonder waarneembare voortstuwing. Aangezien er zelden ongeidentificeerde objecten uit de lucht worden geschoten had ik op dit forum wel de nodige heisa verwacht maar helaas, dus bij dezen even een babbeltopic.

Eerst even wat nieuwsberichten om af te trappen:

Zijn er mensen die iets hebben gehoord of gelezen uit OSINT of RUMINT bronnen? De nieuwsartikelen vooralsnog hinten er niet op dat de laatste twee neergeschoten objecten balonnen zijn. De vraag is wat het dan wel is. Ik zet mijn geld in op Chinese spionagedrones met een nieuwe vorm van voortstuwing, maar dat is maar mijn onderbuik.

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 13 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.