Neergeschoten objecten Noord-Amerika

Gestart door Lynxian, 12/02/2023 | 01:52 uur

Huzaar1

Citaat van: Kornet43 op 14/02/2023 | 18:57 uur
?If you trust the Government, you don?t know history? Maar goed, de meeste mensen geloven ook in de ?maanlanding? , dat mag.
Dat je een fundamenteel gebrek aan kennis en realiteitszin hebt is vooral jou probleem. Geen zorgen
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Kornet43

Citaat van: Huzaar1 op 14/02/2023 | 18:21 uur
Geen idee waar je het over hebt.
Squadron commandant Fravor's ontmoeting in 2004 is toch echt de start geweest van de UAP 'haze' waar we nu nog inzitten en geeft met alle reden zeer veel vragen. Exact zijn, en die van zijn wingman,  ontmoeting was met een cilinder vorming object.

En je geraaksal over Kissinger is afgezet tegenover een onnodig domme en gefaalde Russische invasie van Oekraine kan ik al helemaal niks mee.
?If you trust the Government, you don?t know history? Maar goed, de meeste mensen geloven ook in de ?maanlanding? , dat mag.

Huzaar1

Citaat van: Kornet43 op 14/02/2023 | 18:12 uur
Tsja, de buitenaardse invasie uitgevoerd door het Pentagon en zijn handlangers, oorlogsmisdadiger Kissinger voorspelde vorig jaar al dat men in 2023 met deze onzin zou beginnen. Maar goed men weet uit de geschiedenis dat elke oorlog begint met een False Flag!

Geen idee waar je het over hebt.
Squadron commandant Fravor's ontmoeting in 2004 is toch echt de start geweest van de UAP 'haze' waar we nu nog inzitten en geeft met alle reden zeer veel vragen. Exact zijn, en die van zijn wingman,  ontmoeting was met een cilinder vorming object.

En je geraaksal over Kissinger is afgezet tegenover een onnodig domme en gefaalde Russische invasie van Oekraine kan ik al helemaal niks mee.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Kornet43

Citaat van: Huzaar1 op 14/02/2023 | 17:13 uur
Zie het zoals wij naar een mierenkolonie kijken. Gaan we daar mee in debat of overleg? Stappen ook over al hun ditjes en datjes heen want niet relevant.

Indien we te maken hebben met een buitenaards ras zijn zij honderdduizenden zo niet miljoenen jaren verder dan wij.
Tsja, de buitenaardse invasie uitgevoerd door het Pentagon en zijn handlangers, oorlogsmisdadiger Kissinger voorspelde vorig jaar al dat men in 2023 met deze onzin zou beginnen. Maar goed men weet uit de geschiedenis dat elke oorlog begint met een False Flag!

Huzaar1

Citaat van: Lynxian op 13/02/2023 | 22:25 uur
En dat is inderdaad nummer 3:

Leger VS schiet weer onbekend object uit de lucht, 'mogelijk spionage'
Vriendelijke groene mannetjes sturen geen objecten andersmans luchtruim in.

Zie het zoals wij naar een mierenkolonie kijken. Gaan we daar mee in debat of overleg? Stappen ook over al hun ditjes en datjes heen want niet relevant.

Indien we te maken hebben met een buitenaards ras zijn zij honderdduizenden zo niet miljoenen jaren verder dan wij.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Lynxian

Citaat van: DvdW op 12/02/2023 | 22:33 uur
The Pentagon will hold a Press Conference at 5pm EST on ?UFO? that was shot down by the U.S. Air Force over Lake Huron earlier today.

https://twitter.com/sentdefender/status/1624882555991252992?t=puB3lq8fHGPMpgW_P4qwrg&s=19

En dat is inderdaad nummer 3:

Leger VS schiet weer onbekend object uit de lucht, 'mogelijk spionage'

Citaat van: Jooop op 13/02/2023 | 01:19 uur
Tjah, elk vriendelijk ontmoeting met de groene mannetjes om zeep geholpen.
Vriendelijke groene mannetjes sturen geen objecten andersmans luchtruim in.

Jooop

Tjah, elk vriendelijk ontmoeting met de groene mannetjes om zeep geholpen.

DvdW

The Pentagon will hold a Press Conference at 5pm EST on ?UFO? that was shot down by the U.S. Air Force over Lake Huron earlier today.

https://twitter.com/sentdefender/status/1624882555991252992?t=puB3lq8fHGPMpgW_P4qwrg&s=19
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

DvdW

F-22 Shoots Down Another Object, This Time Over Canada (Updated)

F-22s Raptors under the control of NORAD have now shot down two objects in North American airspace within a day, three in the last week.

https://www.thedrive.com/the-war-zone/f-22-downs-another-unidentified-object-over-canada
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

DvdW

CitaatUnited States closes airspace over parts of Lake Michigan, NOTAM states "national defense airspace."

https://twitter.com/disclosetv/status/1624827054985211904?t=02h4I-Te2XK-_COqOv7AAA&s=19
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

DvdW

Citaat⚡️#BREAKING Uruguayan Air Force is investigating a sighting of "flashing lights in the sky" over Termas de Almir?n.

https://twitter.com/WarMonitors/status/1624832287639478272?t=JjAAfWVrgR6YlBUNOSKB-A&s=19
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

artemivanov

Citaat van: Lynxian op 12/02/2023 | 01:52 uur
Zijn er mensen die iets hebben gehoord of gelezen uit OSINT of RUMINT bronnen? De nieuwsartikelen vooralsnog hinten er niet op dat de laatste twee neergeschoten objecten balonnen zijn. De vraag is wat het dan wel is. Ik zet mijn geld in op Chinese spionagedrones met een nieuwe vorm van voortstuwing, maar dat is maar mijn onderbuik.

CitaatBREAKING: US national security officials believe that the latest detected flying objects were balloons, US Senate majority leader Schumer says - Reuters
https://twitter.com/Faytuks/status/1624773037747757057

Daarnaast claimt China ook ineens last te hebben van UFO's;
CitaatBREAKING: A "unidentified flying object" has been spotted in the waters near the coastal city of Rizhao in China's Shandong Province. Authorities are preparing to shoot it down, Local maritime authorities say - Global Times
https://twitter.com/Faytuks/status/1624751192722100231

Huzaar1

Vond het ook bijzonder. En na de situatie met cmmdr D. Fravor zijn UFO's nmgeen hocus pocus meer.

Dat ging ook om cilindervormig apparaat
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Lynxian

Ik heb in de topic titel expres even afgezien van de term 'UFO' vanwege het zweverige aspect hierom. Desalniettemin hebben we in een week drie neergeschoten objecten boven Noord-Amerika. Van ??n weten we dat deze een Chinese oorsprong heeft, maar van de andere twee is nog niets bekend en lijken objecten te zijn die zweven zonder waarneembare voortstuwing. Aangezien er zelden ongeidentificeerde objecten uit de lucht worden geschoten had ik op dit forum wel de nodige heisa verwacht maar helaas, dus bij dezen even een babbeltopic.

Eerst even wat nieuwsberichten om af te trappen:


Zijn er mensen die iets hebben gehoord of gelezen uit OSINT of RUMINT bronnen? De nieuwsartikelen vooralsnog hinten er niet op dat de laatste twee neergeschoten objecten balonnen zijn. De vraag is wat het dan wel is. Ik zet mijn geld in op Chinese spionagedrones met een nieuwe vorm van voortstuwing, maar dat is maar mijn onderbuik.