Vernieuwde Blog voor alle leden.....

Gestart door -Peter-, 22/01/2007 | 18:57 uur

Extremejoy

Hartstikke mooi dit blog systeem, en nu ons ook nog is verteld wat we er wel en niet in mogen zetten moet dit dus goed komen dacht ik! Hahaha...
Het is beter om spijt te hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je NIET gedaan hebt...

-Peter-

Citaatsoort digitaal dagboek te fungeren
Dit is helemaal correct, alleen proberen we hier wel een 'link' te houden met defensie, zodat de blog wel in de gedachte van het defensieforum blijft....
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

chriz

Ik dacht dat een blog meer bedoeld was om als een soort digitaal dagboek te fungeren. Of zeg ik nu iets geks?  ???

-Peter-

Ik zal even kijken of dit nog aan te passen is in de software....  ;)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

ronjhe

Citaat van: Thor op 23/01/2007 | 16:26 uur
Dat 'niet handig', zegt dat iets over uw handeling of over het blog?   ;)
Zeg maar je ;).... en als bezitter van een eigen blog en meerdere blogs eerder lijkt me het niet voor de hand liggend dat dit mijn "probleem" is ::)

Thor

Dat 'niet handig', zegt dat iets over uw handeling of over het blog?   ;)

ronjhe

mmhhhh da's niet handig bij het blog... 1 verkeerde klik van mij en mijn 1e bericht en de reacties daarop waren weg... misschien handig als daar een beveiliging wordt ingebouwd en je eerst nog gevraagd wordt of je het bericht echt wel wilt verwijderen....VErder vind ik de opzet er goed uitzien!! mijn complimenten!!

-Peter-

#1
Geachte leden,

vanaf vandaag hebt u de vernieuwde mogelijkheid om een eigen weblog te openen op het defensieforum.nl
(Let op: Het is hierbij wel de bedoeling dat de weblog betrekking heeft op u en defensie.)
Als u momenteel naar uw eigen profiel gaat dan ziet u onderaan uw profiel de nieuwe blog mogelijkheden.
U hebt uw eigen blog volledig in beheer, waarbij andere bezoekers een reactie kunnen plaatsen. U als eigenaar
van de blog heeft natuurlijk altijd de mogelijkheid om bepaalde reacties aan te passen dan wel te verwijderen.
Tevens krijgt u een PM wanneer iemand anders een reactie heeft geplaatst.

Voor vragen en tips over de weblog kunt u in dit onderwerp terecht....

M.v.g.

Het Defensieforum-team
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...