Stem: Eén materieelsorganisatie

Gestart door -Peter-, 05/01/2003 | 11:35 uur

Is voglens u de uitvoering van 1 materieelsorganisatie voor geheel defensie een verstandige keuze?

Ja, het zou veel efficienter zijn
4 (17.4%)
Ja, maar moeilijk uitvoerbaar.
11 (47.8%)
Misschien, eerst zien dan geloven
2 (8.7%)
Geen mening
1 (4.3%)
Nee, niet uitvoerbaar volgens mij
1 (4.3%)
Nee, zou teveel moeilijkheden met zich meebrengen
4 (17.4%)

Totaal aantal stemmen: 0

Thor

Ik denk dat het een goed iedeen zou zijn, maar niet zoals het nu gaat. Er moeten mensen in dit bedrijf komen met verstand van zaken die resultaat verantwoordelijk zijn. Nu lijkt het wel een soort sovjet organisatie, waarin mensen tewerk zijn gesteld die elders overbodig waren, maar niet ontslagen konden worden. (Dit geldt natuurlijk niet voor alle medewerkers, voor ik hier verbaal gelyncht wordt)

Marcel

Er bestaat binnen defensie gelukkig nu een keurings- en selectiecentrum nu nog een defensiestaf en een groot defensiemagazijn en defensie zou een heel end op weg zijn naar efficientie (of is dat een moeilijk woord?)

Overigens geloof ik niet dat de krijgsmachtdelen hier onwillend tegenover staan. Ik denk dat het probleem van de bezuinigingen heel ergens anders ligt en dat is bij de politiek. Laat de politiek nu eens vertellen wat zij wil. Wat moet de Nederlandse Krijgsmacht kunnen, wat moet haar taak zijn.

Steeds maar weer snijden en knippen et cetera levert een ding op:......, stress onder het personeel en dat gaat op den duur veel meer kosten dan het bezuinigen.

Helaas lijkt de politiek doof en blind te zijn. Of het ooit zal veranderen?........................................................


Cobra4

Volgens mij is het recenste voorbeeld perfect.
KPU  >:( :'( :-\

het voorbeeld dat 1 verstrekkings orgaan voor defensie niet werkt!!
Peloton 3 602 Sqn

-Peter-

De aanvoer, en inkopen van materieel binnen defensie kost erg veel. Volgens sommige mensen zou 1 grote materieelsdienst voor heel defensie een veel betere oplossing zijn, en een stuk functioneler. Wat is uw mening hierover?
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...