"Groep militairen mishandelt dakloze"

Gestart door Big IE, 16/05/2007 | 12:18 uur

KapiteinRob

Citaat van: Big IE op 16/05/2007 | 12:18 uur
Voor de mishandeling was geen aanleiding, meldt de politie.

Ik ben wel benieuwd hoe de politie dit weet, aangezien het slachtoffer bewusteloos naar het ziekenhuis is afgevoerd. Niet dat ik ook maar iets wil goedpraten (integendeel), maar zo langzamerhand heb ik het wel gehad met de vooringenomenheid van polite-justitie richting militairen. Ik sluit me verder volledig aan bij hetgeen Big-IE hierover stelde.

Big IE

#1
Groep militairen opgepakt voor mishandeling dakloze

(Novum) - De politie heeft in Eindhoven negen militairen overgedragen aan de marechaussee omdat zij dinsdagnacht een 28-jarige dakloze zwaar zouden hebben mishandeld. Voor de mishandeling was geen aanleiding, meldt de politie. De verdachten zijn zeven mannen en twee vrouwen tussen de 22 en 32 jaar.

De mishandeling vond rond 00.35 plaats op het Stationsplein in Eindhoven. Het slachtoffer is getrapt en geslagen en is buiten bewustzijn afgevoerd naar het ziekenhuis.

De verdachten zijn gelegerd op een kazerne in Oirschot. De marechaussee voert het onderzoek naar de geweldpleging uit.

Bron: http://binnenland.nieuws.nl/462453/Groep_militairen_opgepakt_voor_mishandeling_dakloze


Uiteindelijk zal waarschijnlijk blijken dat deze groep óf hooguit 'BOE' tegen het slachtoffer heeft geroepen óf juist degenen waren die de dakloze geholpen hebben. Zo leren althans eerdere 'schandalen' rond militairen die zich misdragen zouden hebben........

Mochten zij toch de agressoren zijn: hup, over het hek en achter de tralies voor een lange tijd.