Hardloopmuziek (running music)

Gestart door boekje_pienter, 30/10/2007 | 21:33 uur

SMI de Boer

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Piranha

Cirkelredenering!
Wat voor marsen hebben jullie dan? Laat de simpele spijkerbroekies ook eens meegenieten ...

Late reactie, ik had een forumpauze i.v.m. vakantie.
Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

Sine Pari

Citaat van: Piranha op 29/07/2009 | 22:55 uur
Tsja, verschil moet er zijn hè.
Hoe lang zijn de marsen bij jullie?
Dat hangt er helemaal van af wat voor mars het is.
DULCE BELLUM INEXPERTIS
You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.

Laurens

integrale beroepsvaardigheids training

Schieten, sporten, casus oefenen, nieuwe procedures aanleren etc.

Piranha

Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

Laurens

#58
Citaat van: OWMRemco op 29/07/2009 | 00:50 uur
Nou nou laurens ik had toch wel verwacht dat jij het wapenlied der marechaussee zou opzetten, of misschien zonder vrees en zonder blaam.
Misschien een ideetje voor het uitlopen... :angel:
Citaat van: pewe64 op 29/07/2009 | 23:51 uur
Als toegift de steenberg bij Snowworld. Na 8 km ben ik dood als ik boven ben.
dat heb ik ook een keer gedaan tijdens een 'vrije' IBT. Dat heb ik geweten, was echt helemaal kapot.

pewe64

Citaat van: Sgt Rob op 29/07/2009 | 01:18 uur
Ap, ik loop lekker met die dingen. wil ook geen snelheidsrecords breken, maar wel ausdauer

er zijn dagen dat ik een marathon loop... niet in twee uur, maar 3 tot 3,5, maar ook dagen van enkele kilometers in een half uurtje

Ik loop altijd tenminste 6 km en max 8 km. Probeer dan in ieder geval niet onder de 11 km/u te komen. Ligt ook aan de route, dwars door het bos is het moeilijk om de paece vast te houden ivm de obstakels die ik tegen kom. Als toegift de steenberg bij Snowworld. Na 8 km ben ik dood als ik boven ben.

Piranha

Tsja, verschil moet er zijn hè.
Hoe lang zijn de marsen bij jullie?
Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

Sine Pari

Als wij lopen hebben we vaak de U.S. Army cadence live. ;) ;D ;D
DULCE BELLUM INEXPERTIS
You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.

sgt Rob

"Daar hoog in de bergen" doet het ook wel goed

sgt Rob

Potje met vet!

Tekst???


Dit is het XXXXte couplet
al van het potje met vet
van het potje potje potje vèèhèèèhèèèèt
al op de tafel gezet

bij XXXX kan je het aantal coupletten invullen vat je gezongen hebt +1, zo zijn er nooit twee dezelfde coupletten

Dr_pepper

effe een vraagje met betrekking tot het onderwerp marsliederen:

Ik luister zelf nu veel cadences van het amerikaanse leger (persoonlijke favorieten: running cadence seal team navy, my mama can't you see and fired up, feels good) maar omdat ik een nederlander ben en straks in het nederlandse leger zit ben ik op zoek naar wat  nederlandse marsliederen. heeft iemand hier nog een paar goede, dan zou ik ze graag horen (tekst alleen is ook goed) alvast bedankt.

sgt Rob

Ap, ik loop lekker met die dingen. wil ook geen snelheidsrecords breken, maar wel ausdauer

er zijn dagen dat ik een marathon loop... niet in twee uur, maar 3 tot 3,5, maar ook dagen van enkele kilometers in een half uurtje

OWMRemco

Citaat van: Laurens op 28/07/2009 | 23:10 uur
Ik gebruik de us army cadences, dat motiveert en rent lekker. Aangezien ik in Weert woon pak ik zo ff de fiets om in de bossen te kunnen vertoeven  8)


Nou nou laurens ik had toch wel verwacht dat jij het wapenlied der marechaussee zou opzetten, of misschien zonder vrees en zonder blaam.

pewe64

Citaatwel broek, kisten, rugzak, "hemd"
Ik ben niet zo'n maillot hardloper

soesterduinen, kaapse bos, zeister bos, leusder hei/pyramide...

Lopen is een hobby, moet vermakelijk zijn

Vermakelijk?

Hoeveel km loop  je dan op deze vermakelijke manier?
Weet ik of ik nog een tandje bij moet zetten in mijn training.