Nieuw hier

Gestart door 661023034, 21/12/2007 | 23:04 uur

661023034

Zoveel naamgenoten heb ik niet bij Defensie, vrees ik. Ik heb het zojuist maar besteld in de VS. Iedereen bedankt, en fijne kerstdagen gewenst!
VOC SSVcie

sgt Rob

Citaat van: Iris op 23/12/2007 | 18:20 uur
Hij zit niet meer in dienst. Zie 3-4-5 posts eerder ;).
Yep, als je eenmaal bij defensie wegbent wordt het al effe moeilijker.
Misschien moet je effe een naamgenoot vinden. Wat dat betreft had mijn zoon het makkelijk :)

Iris

Hij zit niet meer in dienst. Zie 3-4-5 posts eerder ;).
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

ChrisC7

Als je eenmaal bij defensie zit gewoon via KPU bestellen, 2 euro zoveel per 4 ;)

661023034

Allemaal bedankt voor het meedenken zover. Ik ben er inmiddels achter dat die dingen in het engels 'name tapes' heten en dat ze aan de andere kant van de grote plas in allerlei soorten en kleuren verkrijgbaar zijn, niet alleen voor toepassing op militaire uniformen maar ook bijvoorbeeld 'law enforcement', verpleging, noem maar op. Allemaal via internet te bestellen. Wat dichter bij huis in Engeland (schooluniformen!) zijn ze ook te krijgen, maar ik heb nog geen nederlandse leverancier gevonden behalve die Klu-leverancier (Aviation Patch Supplies in Soest, hier geldt volgens een andere poster minimale afname van 100 stuks wat neerkomt op zo'n 300 euro).
VOC SSVcie

sgt Rob

Ik weet zeker dat er een topic was waar uitvoerig werd besproken waar je die dingen kan laten maken

sgt Rob

http://www.defensieforum.nl/Forum/patch_laten_maken-t9775.0.html


Bij veel winkels voor paardespullen hebben ze een computernaaimachine staan, als je het lief vraagt kunnen ze wel enkele stuks maken. Ze maken ook enkeltjes voor op chabrakken en paardedekens, mag ik als ervaringsdeskundige opperen.

Lex


661023034

Helaas. Ik zit al dagen te googlen, tot zover zonder treffer    :'(
VOC SSVcie

Lex

Charlie,

Welkom op het Defensie Forum.
Misschien dat de zoekfunctie "Badges" iets oplevert.

Lex
Forumbeheerder

661023034

Hallo allemaal,

Zal me ff voorstellen: mijn nickname is mijn oude nummer. Twintig jaar na m'n afzwaaien weet ik het nog zo op te zeggen  ;-P

Ik ben hier terecht gekomen op zoek naar iets waar jullie me misschien mee kunnen helpen: Ik wil graag wat uitrustings- en kledingstukken voorzien van m'n naam, en dan liefst met iets stevigers dan de slappe wasmerkjes die je bij garen- en bandwinkels kunt bestellen. Weet iemand waar die stoere geborduurde uniform-naambadges worden gemaakt, en of je daar als burger een bestelling(kje) kunt plaatsen?

Dank,

Charlie
VOC SSVcie