Even achterover leunen en relaxen.

Gestart door u4instance, 14/04/2003 | 16:43 uur

D819

Tja, persoonlijk vond ik de NF5 prachtig.

Ik vraag me eigenlijk af waarom de Luchtmacht eigenlijk wel een JSF nodig heeft ;)

Is naar mijn overtuiging alleen maar interessant als VTOL op een nieuw te bouwen Nederlandse Carrier ;)

Daarom wekte de Nederlandse steun voor de JSF ook mijn argwaan.

Zo van.. Ze zijn iets anders van plan dan het steunen van defensie!

De Nederlandse belastingbetaler draait op voor de financieele belangen van aandeelhouders van de bedrijven die er bij betrokken zijn. Het bedrijf Holland Signaal zal ook wel wat pegels opgebracht hebben toen het verkocht werd en in Franse handen kwam.

Is op zich niets mis mee, maar de heren politici moeten het Nederlandse volk, en ex militairen in bijzonder geen knollen voor citroenen gaan verkopen!



oud_zijde

ik snap niet hoe mensen die oude phantoms en shit mooier kunnen vinden dan de gestroomlijnde nieuwere toestellen (persoonlijk ben ik fan van de F16) ik vind het er tegenwoordig toch een stuk beter uitzien hoor ... en ze gaan nog veel harder ook :D
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Jørgen

Citaat van: Birdman op 14/04/2003 | 23:00 uur
nou, die nieuwe stealths zijn gewoon lelijk, ik vind die hoeken echt gewoon verrekte lelijk.
De "ouwe" stealts hebben wel wat, al is het wel lastig om die goed op de plaat te krijgen. B-2's vliegend, nou doe het maar es. F-117, dito.

Maar ik zie geen toekomst in die nieuwe "strepen".

maargoed, gelukkig blijven de oude vertroude spoken, vipers, eagles, enz nog een aantal jaren de lucht (on)veilig maken.

greets,
René "Birdman" Vink

Hier ben ik het nou helemaal mee eens.  Ikzelf ben nog steeds fan van de oude F5 zoals ze bij onze KLu gevlogen hebben. Ik vind ze qua vorm nog steeds een van de mooiste.

Ik heb zelf ruim 10 jaar gewerkt op de vlb Gzrij vanaf 1980 t/m 1991 toen ze daar nog operationeel waren.

jeffrey

het gaat ook niet om het uiterlijk van een stealth.
Ze hebben natuurlijk gekeken welke vormgeving ze het best kunnen gebruiken om de radar te ''ontwijken'' 8)

Birdman

nou, die nieuwe stealths zijn gewoon lelijk, ik vind die hoeken echt gewoon verrekte lelijk.
De "ouwe" stealts hebben wel wat, al is het wel lastig om die goed op de plaat te krijgen. B-2's vliegend, nou doe het maar es. F-117, dito.

Maar ik zie geen toekomst in die nieuwe "strepen".

maargoed, gelukkig blijven de oude vertroude spoken, vipers, eagles, enz nog een aantal jaren de lucht (on)veilig maken.

greets,
René "Birdman" Vink

[verwijderd door de admin]
Phantoms Phorever!

Wout


jeffrey

zeker wel mooi hoe die de ''uitlaat'' ??? zo flexibel kan bewegen :o

Airpower

Thnx voor de link!  ;D 8)

Ik vind de JSF van voren wel wat hebben. De achterkant is wat minder. Mooi om te zien hoe die nozzle draaibaar is.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

u4instance

Ter ontspanning voor de liefhebbers (en bezitters van een breedband verbinding)een experimentele vlucht video demonstratie van de x-35 Joint Strike Fighter.

http://www.clipstream.com/demo/video/j/jsf/jsf_frameset4_bottom.html
Nederland wordt te vol, daarom ben ik maar weggegaan. ;)