Dag 'collega's'!

Gestart door Sanne, 16/04/2003 | 11:09 uur

Jørgen

Ahaa

Bedankt Airpower.

Ik schaam me nu ook een beetje want die was er toen ook al wel hoor.

Airpower

Citaat van: Jørgen op 03/05/2003 | 00:00 uur

Daarom nu deze vraag: waar staat BIC voor?

Basis informatie centrum
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Jørgen

Citaat van: Sanne op 16/04/2003 | 11:09 uur
Hallo iedereen!

Nou, ik heb 'm hoor, mijn stageplaats! Ik kan terecht op het BIC van Vlb. Eindhoven. Spannend hoor! Jullie mogen van september tot en met december voor me duimen, maar daar herinner ik jullie tegen die tijd wel weer aan  ;D

Groeten van een erg blij meisje  ;)

Gefeliciteerd !!

Ik las ergens dat je vriend ook bij de klu werkt. Hier op Gilze-Rijen. Ik heb daar ook gewerkt maar ben alweer een tijdje weg bij de KLu. Er is in die tijd de veel veranderd (vanaf 97). De invoer van de appache en KDC10 heb ik wel nog net meegemaakt maar niet meer in de vorm van een operationeel squadron.

Daarom nu deze vraag: waar staat BIC voor?

Cobra4

Peloton 3 602 Sqn

Venz

Meneer L  ???

Toch niet die altijd vrolijke figuur op klompen die ook overal lak aan heeft?  ;D


Cobra4

#5
Gefeliciteerd!!!

Dan komen wij elkaar vast wel tegen.
Ik ben werkzaam bij 660Sq , bunker 502.

groetjes en tot op EHV.  :D
Peloton 3 602 Sqn

Venz

Gefeliciteerd. Kom maar een keer een bakkie koffie drinken bij "ons van de 10" (sqn. gebouw 334sqn, linker crewroom  ;D )

Ik zit nl. ook sinds kort op EHV bij de KDC-10 vlucht van 334Sqn.


-Peter-

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Airpower

Gefeliciteerd met je stage plaats! :D Dus jij kunt dan ons mooi de laaste nieuwtjes vertellen ;) En ik zal voor je duimen!

Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Sanne

Hallo iedereen!

Nou, ik heb 'm hoor, mijn stageplaats! Ik kan terecht op het BIC van Vlb. Eindhoven. Spannend hoor! Jullie mogen van september tot en met december voor me duimen, maar daar herinner ik jullie tegen die tijd wel weer aan  ;D

Groeten van een erg blij meisje  ;)
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.