ogen test

Gestart door jeffrey, 19/04/2003 | 10:56 uur

Caspar

Onderwerp ogen test: dus......... on-topic graag.

jeffrey

Citaat van: Piedt op 20/04/2003 | 12:52 uur
Hallo,

Ik ben zelf schutter Leo2a5,

je mag een bril hebben van max -1 / +1 maaaaaar het is niet handig, bijv. je rijdt met 60 door het terrein, je zit met je hoofd tussen de kijkers en als je dan erdoor kijkt met een bril kan dat vaak je bril of je neus kosten ivm met kuilen, greppels, hobbels enz. Ik heb zelf geen bril maar ik heb zelf al een paar keer een blauw oog, gekneusde neus gehad.

Even een andere opmerking. We hebben geen lichte of zware tanks, hebben alleen tanks en pantservoertuigen, een tank is een rupsvoertuig met een kanon groter dan 90 mm, en de rest is pantservoertuig.  >:(

Zo me hart gelucht, want als tanker doet het me toch zeer pijn als mensen een ypr een tank noemen.

Nou als er nog vragen over tanks zijn, mail ze gewoon.
Zit al 3 jaar op tank en ga over 2 weken in de opleiding voor bestuurder naar 3 jaar schutteren.

Groeten Piedt
Ik noem het zware tank omdat die meer weegt dan 50ton daardoor is het een zware tank,en ik noem een ypr geen tank hoor,en als je zoveel van tanks weet,vertel mij maar eens na hoeveel treffers van de zwaarste antitank granaten ter wereld de leopard2a5 doorboord werd.
En ik kan het ook niet uitstaan als mensen zeggen dat de leopard2a6 niet in dienst is bij de KL ofzo,ik interesseer me al zo'n volle 3jaar in tanks.

Piedt

of sardineblik :) als het een pri uitvoering is..

Pas oefening gehad in verstedelijk gebied samen met infanterie, was net stalingrad, 10x infanterie naast de tank meerennen door het oort :)

duss...

Caspar

CitaatZo me hart gelucht, want als tanker doet het me toch zeer pijn als mensen een ypr een tank noemen

YPR wordt ook wel "glasbak" genoemd ;D

Piedt

Hallo,

Ik ben zelf schutter Leo2a5,

je mag een bril hebben van max -1 / +1 maaaaaar het is niet handig, bijv. je rijdt met 60 door het terrein, je zit met je hoofd tussen de kijkers en als je dan erdoor kijkt met een bril kan dat vaak je bril of je neus kosten ivm met kuilen, greppels, hobbels enz. Ik heb zelf geen bril maar ik heb zelf al een paar keer een blauw oog, gekneusde neus gehad.

Even een andere opmerking. We hebben geen lichte of zware tanks, hebben alleen tanks en pantservoertuigen, een tank is een rupsvoertuig met een kanon groter dan 90 mm, en de rest is pantservoertuig.  >:(

Zo me hart gelucht, want als tanker doet het me toch zeer pijn als mensen een ypr een tank noemen.

Nou als er nog vragen over tanks zijn, mail ze gewoon.
Zit al 3 jaar op tank en ga over 2 weken in de opleiding voor bestuurder naar 3 jaar schutteren.

Groeten Piedt

kevintjus

je moet altijd goede ogen hebben.. "goede" min 6 is maximaal d8 ik

jeffrey

Moet je voor schutter zware tanks ook hele goede ogen hebben,of maakt dat niet zo veel uit ???