Wat voor bezoeker bent u?

Gestart door -Peter-, 25/01/2003 | 15:32 uur

Onder welke groep valt u als bezoeker van deze site?

Defensie-personeel
15 (40.5%)
Veteraan / Oud-militair
7 (18.9%)
Natres
1 (2.7%)
Overige
14 (37.8%)

Totaal aantal stemmen: 0

Ton de Zwart


-Peter-

[off-topic]zie ik hier wat moois uit voortkomen  ;D[/off-topic]
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

#11
Citaat van: Joost op 23/02/2003 | 22:26 uurBen voormalig dienstplichtige en beroeps (bbt) militair. heb bij het BLJ en 107 radio gezeten. uitzendingen naar bosnie en kosovo gedaan.

Joost de Jong toevallig? ;D

Oh nee, die heeft geen dienstplicht gehad en heeft niet bij BLJ gezeten.
Maarre.......... ik heb ook bij 107 gezeten 8)

Joost

Ben voormalig dienstplichtige en beroeps (bbt) militair. heb bij het BLJ en 107 radio gezeten. uitzendingen naar bosnie en kosovo gedaan.

-Jeroen-

ben beroeps militair werkzaam LCG Luchtmacht CIS Groep soesterberg.
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Airpower

Wannabe vlieger, Luchtmacht en militaire luchtvaart freak! En alles wat met Defensie te maken heeft.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Caspar

Oud-militair, verbindingsdienst Landmacht (107rd Cie), uitgezonden geweest naar Sinaï (MFO rotatie 72), Bosnië (IFOR 2) en Albanië (AFOR).


Venz

Ik ben beroeps bij de Luchtmacht (lichting 2000-4).

kleine ellen

Wat voor bezoeker ben ik, geen van die daar boven staan tenminste!! Ben een vriedin van iemand in het leger!! Wat soms best moeilijk is, vandaar dat ik me hier aangemeld heb!! Om veel te weten te komen over het ondewerp defensie, door veel te lezen, schrijven en te vragen op dit forum, het helpt echt  :D ! Ben blij met deze site  :-* ! xxx
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Mourning

Heh, heh, verder dan de keuring in 1997 ben ik niet gekomen. Wilde naar de KMA, MAAR afgekeurd op mijn linkerenkel ( :-[ ). Was wel een schok, maar gelukkig toch nog (enigszins  ;D ) goed terechtgekomen.

Regards,

Mourning :)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

reddust

een oude, 72-5, nog 18 maanden, daarna nog 5 jaar natres.
Momenteel op zoek naar info over de oorlog.
hoofdzakelijk in Nederland.

Garoet  BEN
When I die, i'll go to heaven.
Because I've spent my time in hell

Skywalker

#2
Ik val onder de categorie KMar lichtings 95-3, bot-er ,  :-*!
groetjes
Skyw@lker

-Peter-

Laat ons weten onder welke categorie u valt.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...