vandaag wezen kijken bij de banenwinkel

Gestart door Sander, 25/04/2003 | 18:08 uur

Jørgen

Ik denk niet dat de BICKL's gaan sluiten (ik weet dit niet zeker maar 't is mijn mening). Wel zullen ze gezien de vacature stop niet veel kunnen aanbieden.

Ik denk dat er toch bepaalde functies zullen blijven die opgevuld (moeten) worden. Ook denk ik dat ze goed werk kunnen blijven doen in de vorm van voorlichting.

Maar ook aan deze vacature stop komt een einde, of de politiek zou moeten besluiten defensie in zijn geheel op te heffen maar dat kan ik me niet voorstellen.


Piedt

Mijn oude commandant zit bij de banenwinkel in Groningen, maar die blijft gewoon open, die in Rotterdam ook, dus misschien sluiten ze de banenwinkels die minder goed 'lopen' ofzo..  

Kleintje Pils

Mzzls Remco

Sander

Laten we nu maar hopen dat de VVD in de 2de kamer komt dan zal het bij defensie wel goed komen (hoop ik )
Ik zal duimen :)

Wout

Gaan ze sluiten? Wat is dat nou weer voor bullshit? Balkenende, ik haat je vanuit de grond van mijn hart.

Kleintje Pils

De banenwinkels gaan trouwens sluiten heb ik gisteren gehoord, denk dus dat je nooit meer terug hoeft te komen...
Mzzls Remco

-Peter-

Ja ach, het kan gebeuren he  8) Ik hoop in ieder geval dat het allemaal gaat lukken!
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Sander

Omdat mijn huidige werkgever mij een leuk salaris bood.

Caspar


Sander

Ik wou wel eens info hebben over het werken bij de landmacht ik bij de banenwinkel in Arnhem geweest en gevraagd of er nog vacatures vrij waren bij de landmacht.Uhmm jah zei ie we hebben nog mensen nodig voor de commando`s,tandartsen en medisch personeel. Uhmm jah eigenlijk niets voor mij. Hij adviseerde mij om medio augustus weer eens langs te komen misschien dat ze dan wel iets hadden.
ik zou het liefst iets bij de luchtmobile brigade willen doen.
Tis stom van me ik had in 2000 ook gesolliciteerd bij de landmacht en had alle keuringen doorstaan. 2 weken voordat ik Ermelo moest opkomen had ik afgezegt. Nog steeds spijt van :( ik zou toen 5 jaar naar seedorf gaan als monteur.

Maar het blijkt hieruit dat dus de landmacht veel minder personeel aanneemt.
Keb ook gesolliciteerd bij de luchtmacht als stingerschutter. Nu maar afwachten of dat wat gaat worden.