Reserve KMar

Gestart door Wout, 29/04/2003 | 20:40 uur

Wout

Dames en heren, ik noem geen namen maar dit gaat te ver. Dit topic is gesloten. Geen discussie mogelijk.

Owl Lord

#19
Citaat van: Marcel op 01/07/2003 | 12:25 uur
Immers, iemand van 40 met enkel een mavo-diploma kan volgens mij niet zomaar ergens anders aan de bak, toch?


Goed zoeken!  ::)

Er zal heus wel ergens iemand zitten te wachten op je "zonnige" karakter!

oud_zijde

de kmar is wel ff iets anders als het klpd om nou al die jongens daar naar toe te jagen om wat extra soldaten te hebben schiet ook weinig op
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Marcel

Er was sprake van het onderbrengen van dit wapen bij de politie. Helaas, dat gaat niet gebeuren, nu zal soldaat drie uit-de-ketting, die totaal geen motivatie heeft om politietaken te gaan doen zijn groen verruilen voor het blauw van de politie. Iets wat veel beter door de KMar gedaan kan worden.

Wordt toch eens wakker bij de KMar. Het wapen wordt niet opgeheven, haar taakpakket wordt enkel groter. Dat is toch iets wat ieder krijgsmachtdeel wil? Immers, hoe meer taken, hoe meer personeel, hoe meer materieel en dus hoe meer centen en carrierekansen. Aangezien iemand van de KMar al half agent is, is de uitbreiding aan taken heel simpel op te pakken. ;D

Marcel

Het blijft vreselijk wat er allemaal staat te wachten voor defensie. Echt, hoe lang nog en we beschikken enkel nog over een totaal uitgerust KMar (waar we niet veel mee kunnen dan, tenslotte heeft Nederland geen militairen meer).
De politie zal straks wel lekker groot worden. Helaas heb je daar in crisisgebied niet veel aan (of worden zij dan wel uitgezonden?)

Gert

Citaat van: Marcel op 01/07/2003 | 12:25 uur
Pardon?..., op de KMar wordt niet bezuinigd, dus kunnen er ook geen mensen van dit wapen "ontslagen" worden.

Binnen de KMAR zullen +/_ 240 funties verdwijnen.

Groetjes Gert

Marcel


Cobra4

#13
Citaat van: Marcel op 01/07/2003 | 12:49 uur
Een woord, waar het betrekking op heeft:

BEZUINIGINGEN

Overal wordt op bezuinigd, alles gaat weg en wat gebeurt er met Jan Soldaat met enkel zijn LTS/MAVO-diploma?


Die laten allemaal hun naam veranderen in "Marcel"!!  ::)
Peloton 3 602 Sqn

oud_zijde

It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Marcel

Een woord, waar het betrekking op heeft:

BEZUINIGINGEN

Overal wordt op bezuinigd, alles gaat weg en wat gebeurt er met Jan Soldaat met enkel zijn LTS/MAVO-diploma?

oud_zijde

wat heeft het dan in godsnaam met het al dan niet wegbezuinigen van marechaussees te maken  ???

lekker duidelijk ...
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Marcel

LEES!!!....., ik schrijf dat over het algemeen IEDERE militair met een LTS/MAVO-diploma bij defensie is gekomen. Ik schrijf absoluut NIET dat de KMar bestaat uit dom volk.


oud_zijde

het kan me geen fuck schelen waar je het over hebt.

de bezuinigingen treffen de gehele krijgsmacht punt uit en insinueren dat alle marechaussees dom zijn schieten we lekker weinig mee op  >:(
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Marcel

Ik heb het ook over het algemene niveau van de willekeurige militair. Tenslotte zijn de meeste direct na hun LTS/MAVO naar defensie gegaan.


oud_zijde

Citaat
Koninklijke marechaussee
De bovengenoemde maatregelen leiden tot een reductie van ongeveer 240 functies bij de Koninklijke marechaussee.

http://www.defensieforum.nl/forum/index.php?board=25;action=display;threadid=2096;start=0;boardseen=1

en kappen met zielige insinuatie's richting het opleidingsniveau van de kmar want die vooroordelen gelden voor de gehele krijgsmacht
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.