2 D naar 3 D vertalen

Gestart door Essie, 13/05/2003 | 22:27 uur

essie

ja khad ook zo iets gehoord over het kompas en kunstmatige horizon, dat zou t dan wel zijn.

bedankt

Airpower

#4
Ik denk dat het dit is : je krijgt op papier een kompas afgebeeld en een kunstmatige horizon, die staan in een bepaalde stand, dus bijv. noord, en 5 graden klimmend en 30 graden hellend naar links. Er staan dan 5 plaatjes met daarop een F-15, je moet dan het plaatje kiezen met het vliegtuig dat die stand heeft zoals op je kompas en kunstmatige horizon te zien is.
Hiervan krijg je er 60 in 20 minuten.

Wat EVAL bedoelt is toch test om te kijken of je kleurenblind bent?

Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

-Peter-

Vaak gaat het hierbij om 'uitgelegde' tekeningen van bv kubussen en piramides. Aan de hand van de uigewerkte tekening moet je kunnen bepalen wat voor 3-d figuur er van valt te maken op het moment dat je de 'plattegrond' uit het papier zou snijden en op de stippellijnen zou vouwen.

DIt is de ervaring die ik met dit soort onderzoeken heb bij de selectie voor de KM ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

NCO

Hmmm is dat niet dat je naar zo'n met gekleurde stippels gevulde circel moet kijken en zeggen welk getal je er in ziet? Dat is namelijk het nige wat ik v.d. keuring kan herinneren wat een beetje in de buurt komt.

Gr. Rob

Essie

wat houd in de PO-1 het onderdeel, het vertalen van een 2-D voorstelling naar 3-D precies in. is er iemand die dit al meegemaakt heeft?

Groet T