FOTO-GALERIJ VERNIEUWD!!

Gestart door -Peter-, 17/05/2003 | 17:02 uur

Caspar

Ik weet zeker dat je deze al ergens in je favorieten had staan ;) ;D

Owl Lord

Citaat van: Caspar op 26/08/2003 | 19:58 uur
Af en toe denk ik wel eens dat jij op het verkeerde forum zit Owl, een passend forum voor jou ;)

Mijn "dank" is groot!  ;D

Caspar

Af en toe denk ik wel eens dat jij op het verkeerde forum zit Owl, een passend forum voor jou ;)

Owl Lord

Leuke gallerij, maaru waar staan de "swimsuits"?  ;)

kleine ellen

haha tsja heb er niet opgelet!! Maar ik wist dat de galerij al een tijdje zo was ja  :) Maarja ik laat mijn menig nog eens ff extra horen he, en dit is zowieso een topsite dus ja  ;D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Caspar

Citaat van: kleine ellen op 24/08/2003 | 19:19 uur
Ik vind de Fotogalerij beterzz ja!!

Bericht was al van 17 mei j.l., maar dat wist je? ;)

kleine ellen

Ik vind de Fotogalerij beterzz ja!!
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Venz


Airpower

Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Venz

Hoe zijn foto's te doneren in de gallerij? Heb nog wel wat materiaal wat gebruikt mag worden.


Sanne

Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

-Peter-

De afgelopen week zijn wij tot de conclusie gekomen dat de foto-galerij die wij gebruikten op deze website niet ideaal was. Vandaar dat we vandaag overgestapt zijn op een nieuwe galerij.
Deze nieuwe galerij heeft meer mogelijkheden, en is gebruiksvriendelijker dan de vorige.  Laat ons even weten wat u van de nieuwe galerij vind  ;D

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...