Welke kist

Gestart door Airpower, 26/05/2003 | 21:34 uur

oud_zijde

ik vind het een F16 hoor, alleen die spiegels kan ik niet plaatsen :)
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Caspar

Citaat van: De modelbouwer op 29/05/2003 | 16:37 uur
Zoiets noem je geen bouwpakket meer...

Sorry, model dan? Schaalmodel? ;)

Kleintje Pils

Zoiets noem je geen bouwpakket meer...
Mzzls Remco

Caspar



Mooi bouwpakket van een F-4, duidelijk te zien dat die kerel achterin niet veel ziet, ik mis ook de mooie geel/rode ejection seat handles op de foto in het begin, dus de F-4 valt af.

Caspar

Citaat van: IFOR1996 op 28/05/2003 | 22:41 uur
foto is genomen vanuit een F-4, plezier

Neh, geen F-4 Andre, zoek maar eens een plaatje van een F-4 cockpit, die kerel achterin ziet volgens mij bar weinig.

IFOR1996

foto is genomen vanuit een F-4, plezier

Caspar

Tis geen F-15, aangezien je dan van achteruit gezien de voorste stoel moet kunnen zien, aangezien deze hoog geplaatst zijn.

StrikeFalcon

Plaatje deed het weer niet.   :'(



[verwijderd door de admin]

StrikeFalcon

F-15E  :) alleen ziet de stoel er wel anders uit.

[verwijderd door de admin]

StrikeFalcon

Ik denk dat de foto vanuit een F-15E is genomen.  ::) Ik zal er even een plaatje bij zoeken.  ;)

Caspar


Kleintje Pils

Van de Thunderbirds toch?
Mzzls Remco

Caspar

De vliegtuigen die je in beeld ziet, dat zijn inderdaad F-16's, zover waren we al wel ;D

E-Compagnie

ik ben helemaal geen vliegtuig kenner hoor maarrrrrrrr

op de foto het vliegtuig links boven heeft een soort vleugeltjesheeft de f16 die?
het is een demo team volgens mij dus dan vlieg je meestal in de zelfde vliegtuigen

dus als dat geen f16 is dan kun je er volgens mij van uitgaan dat het vliegtuig waaruit die foto is gemaakt er ook geen is.

maar nogaals ik ben geen kenner

Airpower

Ja klopt..hmmm even kijken wat betreft die spiegels.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com