Bezuinigingen defensie

Gestart door Fighting Falcon, 05/06/2003 | 16:32 uur

StrikeFalcon

Je kan ook door gaan voor HBO en dan je BBT contract over laten zetten naar een BOT contract. Het naar deel is dat je weer langer naar school moet en je zit langer op KMA dus dan ben je ouder als je al mag vliegen, maar je mag wel langer vliegen en je kan tot een hoger rang komen (volgens mij).  ::)

Fighting Falcon

Ik heb gehoord dat ze in ieder geval geen nieuwe mensen meer in de selectieprocedure nemen, tevens heb ik gehoord dat er bij de overheid is bepaald dat er tot 2005 geen BBT vliegers meer worden aangenomen, je wordt dus gewoon op de wachtlijst gezet!   >:(

Ik moet trouwens op 4 augustus mijn gvss doen.

StrikeFalcon

De vraag naar vliegers is inderdaad erg laag, omdat de Klu te veel vliegers heeft en de opleidingen zitten ook al vol. Ze nemen niet veel meer aan en al bijna geen BBt'ers. Als je al ver ben in de selectie zullen ze je wel door laten gaan en ook al kom je er helemaal door kom je denk ik op de wachtlijst, want de opleidingen zitten vol.

maverick_1981

hey vriend,

wie heeft jouw dat verteld eigelijk??? in ieder geval - ik ben ook net zo ver als jij : po1 + po2

anyways .. mij hebben ze toen verteld dat als je in de selectie zat dat dat verder geen probleem is.

waneer heb jij je gvss???

Fighting Falcon

Hi all,

Wat weten jullie van de bezuinigingen die momenteel bij defensie gaande zijn, ik ben namelijk bezig met m'n selectie voor vlieger BBT (PO-1 en 2 gehaald) en hoor van verschillende mensen dat ook de vraag naar vliegers bij de Klu zo laag is dat ze niemand meer aan nemen  ???