Echtgenote wijst staatssecretaris de deurJack de Vries op straat gezet

Gestart door KapiteinRob, 11/05/2010 | 01:46 uur

Lex

Citaat van: Ros op 25/08/2010 | 15:21 uur
Jack is nu burger.......nog leuk voor de weekbladen maar niet meer voor DF.
Dat is correct opgemerkt, vandaar dat het topic verplaatst is van Defensie Nieuws (Nationaal) naar Van alles en nog wat.

Lex
Algeheel Beheerder

Ace1

Citaat van: Elzenga op 25/08/2010 | 15:11 uur
Als het al waar is...Jack "lult" zich er wel uit. Dat zijn vrouw hem terug zou willen zie je vaker bij vrouwen die op foute mannen vallen. Erg dom, want daarmee beloont ze zijn gedrag en is het een kwestie van tijd voor hij weer de fout in gaat. Al zou het me niets verbazen als Jack opeens "de heer" weer heeft gevonden en stelt zijn leven te zullen beteren...bla bla bla bla bla bla...

Ik durf te wedden dat zijn vrouw hem vergeeft en zijn vrouw binnen een jaar zwanger van hem is.

Lex


Northern_Darkness

Citaat van: Ros op 25/08/2010 | 15:21 uur
Jack is nu burger.......nog leuk voor de weekbladen maar niet meer voor DF.

Moet je Lex dus even correctieklapjes geven  :crazy:

Mourning

Citaat van: Ros op 25/08/2010 | 16:04 uur
Citaat van: dudge op 25/08/2010 | 15:27 uur
Citaat van: Ros op 25/08/2010 | 15:21 uur
Jack is nu burger.......nog leuk voor de weekbladen maar niet meer voor DF.

Dat zal de komende weken blijken, weet jij wie VVD en CDA op het oog hebben voor de ministerposten?

Ze gaan hem vast vragen om MINDEF te worden  :lol:

Haha, dat zou zo'n beetje de ULTIEME diss naar Defensie zijn!  :crazy:
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Elzenga

Citaat van: Ros op 25/08/2010 | 15:21 uur
Jack is nu burger.......nog leuk voor de weekbladen maar niet meer voor DF.
Jack ontkent het al lees ik net.....maar inderdaad...niet echt meer een onderwerp voor het DF... ;)

Ros

Citaat van: dudge op 25/08/2010 | 15:27 uur
Citaat van: Ros op 25/08/2010 | 15:21 uur
Jack is nu burger.......nog leuk voor de weekbladen maar niet meer voor DF.

Dat zal de komende weken blijken, weet jij wie VVD en CDA op het oog hebben voor de ministerposten?

Ze gaan hem vast vragen om MINDEF te worden  :lol:

Ros

Jack is nu burger.......nog leuk voor de weekbladen maar niet meer voor DF.

Laurens

Voor je 't weet heeft politiek Nederland hem straks ook nog vergeven  :crazy:

Elzenga

Als het al waar is...Jack "lult" zich er wel uit. Dat zijn vrouw hem terug zou willen zie je vaker bij vrouwen die op foute mannen vallen. Erg dom, want daarmee beloont ze zijn gedrag en is het een kwestie van tijd voor hij weer de fout in gaat. Al zou het me niets verbazen als Jack opeens "de heer" weer heeft gevonden en stelt zijn leven te zullen beteren...bla bla bla bla bla bla...

Lex

'Jack de Vries heeft spijt'

AMSTERDAM - Jack de Vries heeft spijt van zijn buitenechtelijke affaire met zijn persoonlijke adjudant Melissa Goede. Dat beweert althans een Haagse bron in Story. De oud-staatssecretaris van Defensie zou naar verluidt terugwillen naar zijn gezin.

"Het was een onbegrijpelijke actie van Jack om er uitgerekend met deze vrouw vandoor te gaan. Hij moet de kolder in de kop hebben gekregen. We hebben ons hier op het Binnenhof allemaal afgevraagd waar hij mee bezig was", vertelt de informant in het weekblad.
Volgens de bron is de relatie tussen Jack en Melissa zo goed als over. "Jack is de afgelopen weken heel vaak bij zijn vrouw en kinderen op bezoek geweest."

Zijn vrouw Harriët zou zelfs bereid zijn om haar echtgenoot te vergeven. "Als ik goed geïnformeerd ben, is die verzoening een kwestie van dagen", zegt de bron.
Gezin
In mei werd bekend dat Jack zijn vrouw bedroog met een collega. Daarop besloot hij zijn functie neer te leggen en zijn gezin te verlaten. In juli liet Jack nog in een exclusief interview met Story weten dat hij in zijn collega Melissa de liefde van zijn leven had gevonden.

© NU.nl
Uitgegeven: 25 augustus 2010 13:20

Gozo

Citaat van: Ace1 op 21/06/2010 | 20:40 uur
Ik dennk dat het dat gedoe met Jack de Vries het CDA hooguit 2 of 3 zetels heeft gekost.

En waarom denk je dat, Ace1 de Hond?  8)

Ace1

Ik dennk dat het dat gedoe met Jack de Vries het CDA hooguit 2 of 3 zetels heeft gekost.

Elzenga

Citaat van: Enforcer op 20/06/2010 | 21:41 uur
Hij was ook nog op de Luchtmachtdagen met zijn vriendin.
lekker respectvol richting zijn gezin  >:(....in en intriest figuur...en dat staat dan voor het CDA en zijn normen en waarden... :(..gek he dat ze zo verloren...

Enforcer

Hij was ook nog op de Luchtmachtdagen met zijn vriendin.