korps mariniers 1940

Gestart door oud_zijde, 23/06/2003 | 16:45 uur

oud_zijde

ze doen helemaal niets (althans ze zullen wel wat doen heel de dag) dat is nu juist mijn probleem

maareuhm ontopic weer graag zit iedere keer als ik een reactie zie staan te hopen dat mijn gebeden zijn beantwoord
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Wout

Citaat van: oud_zijde op 26/06/2003 | 09:48 uur
mwah als je op je website zet 'mail ons als je vragen hebt' dan mail ik gewoon zodra ik vragen heb daar benik niet moeilijk in hoor  8)

Jij niet, zij wel...

oud_zijde

mwah als je op je website zet 'mail ons als je vragen hebt' dan mail ik gewoon zodra ik vragen heb daar benik niet moeilijk in hoor  8)
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Ton de Zwart

Tuurlijk reageren die niet.  Je denkt toch niet dat die lui daar zitten om dienstbaar te zijn?

oud_zijde

moeilijk istie hé :D

ik had er bij moeten zeggen dat het om het gevechtstenue gaat (ben een spelletje aan het maken) ik heb er een hele onduidelijke foto van maar die kan ik inmiddels ook niet meer vinden.

tis in feite ongeveer hetzelfde als het oude infanterie uniform maar dan donkerblauw en een ander embleem (anker) op de helm

een foto is niet strict noodzakelijk maar ik wil graag wel de exacte verschillen tussen het infanterie uniform en dat van de mariniers weten (voor added realism :)) en ik had het mariniersmuseum gemailed maar die reageren niet
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Ton de Zwart

Uren heb ik het internet afgeschuimd, omdat ik de vraag min of meer een uitdaging vond.  Slechts bijgevoegde opname is het resultaat van mijn lange speurtocht.  


oud_zijde

heeft iemand een duidelijke foto van het uniform van het korps marniniers omstreeks de Duitse invasie in 1940??
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.