Shariah4Holland wil vechten voor de wetgeving van Allah

Gestart door onderofficier, 22/12/2010 | 13:53 uur

Oorlogsvis

Jezus !....hahaha...kapitein Rob zit zeker aan zijn kerst-diner anders had hij deze bronzen-katten grap allang verwijderd..hahahaha


Nog even : "Rob ik hoef toch niet nu op de eerste kerstdag te gaan zoeken naar de misdaad cijfers in mijn computer he ?" we weten allemaal dat het merendeel wat in onze gevangenissen niet autochtoon is om me maar eventjes netjes uit te drukken".............dus doe me een lol zeg...
en kom jij nu zelfs maar eens met misdaad cijfers die het tegendeel bewijzen voordat je mijn uitspraken in twijfel gaat trekken.

Merry Christmas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SMI de Boer

Citaat van: Oorlogsvis op 25/12/2010 | 20:24 uur
hoe kom je aan minder Marrokanen ?.......zorgen dat ze niets meer kunnen pikken dan gaan ze vanzelf weg hier...hahaha

Er loopt een man door de binnenstad van Antwerpen. Hij ziet op een gegeven
moment in de etalage van een antiquair een bronzen kat staan.
Hij loopt de winkel in en vraagt aan de verkoper wat de kat moet kosten.
De verkoper zegt: "100 euro voor de kat en 100 euro voor het verhaal".
De man zegt: "doe mij alleen maar de kat".
Hij loopt met zijn nieuwe aanwinst naar buiten richting zijn auto.
Plotseling hoort hij gemiauw achter zich. Hij kijkt om en ziet zo'n 30
katten achter zich. Bij de auto aangekomen, is het aantal katten al
opgelopen tot 100.
Hij stapt in zijn auto en rijdt richting haven. Daar aangekomen ziet hij
dat er al 500 katten meegelopen zijn. Tijdens het wandelen naar de kade
komen er nog steeds katten bij, het zijn er inmiddels al 1000 en ze komen
allemaal dichterbij.
De man raakt een beetje in paniek en gooit de bronzen kat in het water.
Alle katten springen er achteraan en een paar minuten later zijn ze
allemaal verdronken.
De man gaat terug naar de winkel. Binnengekomen zegt de winkelier:
"je komt voor 100 euro zeker het verhaal kopen ?".
"Nee", zegt de man, "maar heb je ook een bronzen Marokkaan"???
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

KapiteinRob

Oorlogsvis,

Niet voor het eerst wil ik je waarschuwen v.w.b. de generaliserende opmerkingen die je meent te moeten maken. Als je meent op deze manier door te moeten gaan, zal forumbeheer dergelijke postings van jouw hand verwijderen.

Ik ben een voorstander van felle (te onderbouwen) statements (want we zitten hier op een discussieforum), maar je laatste twee postings vind ik niet getuigen van weldoordachtheid. Om het maar netjes te zeggen.

Rob
Forumbeheerder

Oorlogsvis

hoe kom je aan minder Marrokanen ?.......zorgen dat ze niets meer kunnen pikken dan gaan ze vanzelf weg hier...hahaha

IPA NG

Citaat van: Oorlogsvis op 25/12/2010 | 20:09 uur
Minder Marrokanen = minder politie = minder bekeuringen = meer Fregatten !

DAT IS EEN WIN / WIN SITUATIE VOOR IEDEREEN !!!!!!!!!!

Hoe kom je aan minder Marokkanen dan?
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

Oorlogsvis

#155
Minder Marrokanen = minder misdaad = minder politie = minder bekeuringen = meer Fregatten !

DAT IS EEN WIN / WIN SITUATIE VOOR IEDEREEN !!!!!!!!!!

IPA NG

Citaat van: Kapitein Rob op 25/12/2010 | 19:24 uur
Citaat van: IPA op 25/12/2010 | 19:04 uur
Laten we het houden op het afhakken van lichaamsdelen voor misdaden die strafbaar zijn volgens onze wet.

Wat is er mis wat stenigen en ophangen op zijn tijd? Per slot van rekening doen we gewoon zaken met landen die deze straffen door hun rechterlijke macht op laten leggen en vervolgens uitvoeren. We hangen daar in den vreemde ook geen consequenties aan, dus voer het hier ook maar in.  :P

Nee precies. En doodstraf door middel van een spuitje of ophanging maakt ook weinig uit als het maar goed gebeurt.

Dus Robert...

Meer angst=minder politie nodig=meer fregatten :devil:.


Nee toch maar niet. Vervelende hangjongeren met de baton bewerken heb ik liever.
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

KapiteinRob

Citaat van: IPA op 25/12/2010 | 19:04 uur
Laten we het houden op het afhakken van lichaamsdelen voor misdaden die strafbaar zijn volgens onze wet.

Wat is er mis wat stenigen en ophangen op zijn tijd? Per slot van rekening doen we gewoon zaken met landen die deze straffen door hun rechterlijke macht op laten leggen en vervolgens uitvoeren. We hangen daar in den vreemde ook geen consequenties aan, dus voer het hier ook maar in.  :P

IPA NG

Citaat van: Kapitein Rob op 24/12/2010 | 19:18 uur
Citaat van: Enforcer op 24/12/2010 | 19:10 uur
Ik ben eigenlijk wel voor de Sharia invoering als pilot project op bepaalde aangewezen locaties. Daar waar juist een invoering makkelijk is, omdat men dat al wat gewend is................  Laat ze maar wat buurten aanwijzen in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht om te beginnen. Kijken hoe succesvol dat wordt...........

Goed idee! Waar gaan we de galgen voor de homosuele medemens neerzetten? En het afhakken van een hand met een zwaard, bijl of wat nauwkeuriger met een circelzaag gaan we in de buitenlucht doen of binnen, eventueel live uitgezonden op Sharia TV? Wel even zoeken naar een steenfabriek met kleinere stenen, want bakstenen gooien naar het hoofd van een ingegraven overspelige vrouw is ook zo vermoeiend.

Laten we het houden op het afhakken van lichaamsdelen voor misdaden die strafbaar zijn volgens onze wet. Wat vind je er van, Robert M?
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

Oorlogsvis

nee man, die sharia willen hun juist !, en dan ook maar meteen ere-wraak toestaan voor bedrogen marrokaantjes.....
Nee, ze wonen hier dus hebben ze zich te houden aan onze wetgeving vindt ik punt uit.

Enforcer

Ik dacht eigenlijk meer "als ze nu eens eerst zelf geconfronteerd worden met hun eigen wetgeving, dat ze dan misschien wel eens het licht zouden gaan zien en die sharia maar laten voor wat het was." en "mooie poging om een deel van de criminaliteit te verlagen".

Oorlogsvis

Enforcer...wat the F.... ???...dat bedoel ik nou...weg met die sharia !

SMI de Boer

Tijd voor een reunie.. va 6 jan 2011 ben ik beschikbaar
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

A.J.

Citaat van: Kapitein Rob op 24/12/2010 | 18:22 uur
Militairen in Noord-Duitsland; ze gingen allemaal naar de hoeren. Deze stelling gaat dus ook op als ik jouw redenatie mag volgen?

Mjah, ook ik was er regelmatig te vinden. :angel:

KapiteinRob

Citaat van: Enforcer op 24/12/2010 | 19:10 uur
Ik ben eigenlijk wel voor de Sharia invoering als pilot project op bepaalde aangewezen locaties. Daar waar juist een invoering makkelijk is, omdat men dat al wat gewend is................  Laat ze maar wat buurten aanwijzen in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht om te beginnen. Kijken hoe succesvol dat wordt...........

Goed idee! Waar gaan we de galgen voor de homosuele medemens neerzetten? En het afhakken van een hand met een zwaard, bijl of wat nauwkeuriger met een circelzaag gaan we in de buitenlucht doen of binnen, eventueel live uitgezonden op Sharia TV? Wel even zoeken naar een steenfabriek met kleinere stenen, want bakstenen gooien naar het hoofd van een ingegraven overspelige vrouw is ook zo vermoeiend.