Windhond

Gestart door musadewindhond, 29/04/2011 | 17:38 uur

A.J.

Citaat van: VandeWiel op 17/10/2011 | 21:39 uur

Ik heb me stevig zitten ergeren aan dit draadje en me zelfs redelijk laten gaan. Op zich zijn dit soort discussies prima, zeker als het gaat om andersdenkenden en andere meningen hoeven die niet weg gejaagd te worden. Maar dreigen met vertrek wordt niet betreurd, dan zul je eerst ook positief moeten toevoegen.

Ik heb op de een of andere manier het gevoel dat je vaker verkeerde keuzes hebt gemaakt en ook gemakkelijk beïnvloedbaar bent. Het recept voor iemand die in de criminaliteit belandt. Je Afghaanse periode lijkt niet te helpen en je bent er waarschijnlijk gewend geraakt aan veel gemakkelijk geld.  Je loopt nu het risico op een nog veel grotere teleurstelling en ik hoop dat je de les neemt en gewoon voor een salaris gaat knokken zoals de meeste mensen onder ons en niet de gemakkelijke weg gaat nemen. Zo gemakkelijk als in Afghanistan zal het nooit meer gaan. Bij ambassades kennen ze je nu ook en gemakkelijk geld uit de Nederlandse ruif kun je nu definitief wel vergeten.

Ik vind het opzich al heel bijzonder dat mensen hem geloven...

Al zijn verhalen rammelen nog harder dan mijn kroegfiets.

VandeWiel

Citaat van: musadewindhond op 17/10/2011 | 19:41 uur
En het is je  gelukt ik kom nooit meer op deze forum, fuck you rob, waardelose leugenaar,

Ik heb me stevig zitten ergeren aan dit draadje en me zelfs redelijk laten gaan. Op zich zijn dit soort discussies prima, zeker als het gaat om andersdenkenden en andere meningen hoeven die niet weg gejaagd te worden. Maar dreigen met vertrek wordt niet betreurd, dan zul je eerst ook positief moeten toevoegen.

Ik heb op de een of andere manier het gevoel dat je vaker verkeerde keuzes hebt gemaakt en ook gemakkelijk beïnvloedbaar bent. Het recept voor iemand die in de criminaliteit belandt. Je Afghaanse periode lijkt niet te helpen en je bent er waarschijnlijk gewend geraakt aan veel gemakkelijk geld.  Je loopt nu het risico op een nog veel grotere teleurstelling en ik hoop dat je de les neemt en gewoon voor een salaris gaat knokken zoals de meeste mensen onder ons en niet de gemakkelijke weg gaat nemen. Zo gemakkelijk als in Afghanistan zal het nooit meer gaan. Bij ambassades kennen ze je nu ook en gemakkelijk geld uit de Nederlandse ruif kun je nu definitief wel vergeten.

KapiteinRob

Citaat van: Cigarz op 17/10/2011 | 21:07 uur
Er zijn forums waar je voor minder een ban aan je broek krijgt...

Ik vermoed met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat het defensieforum daar niet anders op zal reageren.

Rob
Forumbeheerder

Cigarz

Citaat van: De Telegraaf op 17/10/2011 | 09:28 uur...A., succesvol Nederlandse zakenman die een jaar eerder in Afghanistan was neergestreken...
Correctie: Mislukte smeris en goudzoeker die voor eigen gewin naar Afghanistan was vertrokken

Citaat van: De Telegraaf op 17/10/2011 | 09:28 uur...,,Dr. Z. was een betrouwbaar contact", zegt hij nu, vierenhalf jaar later. ,,Ik kreeg het bedrag omlaag, naar 300.000 dollar. Ben had mij een blanco volmacht gegeven. Ik moest doorgaan met deze operatie. De 'intelligence' ging mijn stoutste verwachtingen te boven. Twee adressen in Tarin Kowt, woonhuizen waar lokale Taliban-strijders werden getraind door Bosnische experts in explosieven! Zelfs foto's van de fabrieken waar de improvised explosive devices (IED's) werden gemaakt, had ik. Alles zwart op wit."...
Gaat dit over dezelfde Stinkhond die in zo gebrekkig Nederlands hier op het forum z'n leugens bij elkaar hakkelt...?

Citaat van: musadewindhond op 17/10/2011 | 19:41 uur
Citaat van: musadewindhond op 17/10/2011 | 19:39 uur
Wat ben je e
en schamtelose leugenaar...
Doorgewinteerde ouwehoer

En het is je  gelukt ik kom nooit meer op deze forum, fuck you rob, waardelose leugenaar,
Er zijn forums waar je voor minder een ban aan je broek krijgt...

A.J.

Citaat van: musadewindhond op 17/10/2011 | 19:41 uur
En het is je  gelukt ik kom nooit meer op deze forum, fuck you rob, waardelose leugenaar,

Nou dag hoor! Ik zal je missen.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

#251
Citaat van: Kapitein Rob op 17/10/2011 | 20:27 uur
Citaat van: jurrien visser op 17/10/2011 | 20:04 uur
Tijd voor een slotje op dit topic?

Mwa, gezien de manier waarop de Telgaaf over dit onderwerp uit heeft gepakt en de (al dan niet vermeende) betrokkenheid van de MIVD lijkt me het onlogisch dit topic van een slotje te voorzien.

De beledigende wijze van posten van Musadewindhond krijgt wat mij betreft overigens nog wel een staartje.......

Hier heb je een punt, laten we maar kijken wat er gebeurt.

KapiteinRob

#250
Citaat van: jurrien visser op 17/10/2011 | 20:04 uur
Tijd voor een slotje op dit topic?

Mwa, gezien de manier waarop de Telgaaf over dit onderwerp uit heeft gepakt en de (al dan niet vermeende) betrokkenheid van de MIVD lijkt me het onlogisch dit topic van een slotje te voorzien.

De beledigende wijze van posten van Musadewindhond krijgt wat mij betreft overigens nog wel een staartje.......

jurrien visser (JuVi op Twitter)

 Tijd voor een slotje op dit topic?

KapiteinRob

#248
Citaat van: musadewindhond op 17/10/2011 | 19:41 uur
En het is je  gelukt ik kom nooit meer op deze forum

Wat een verlies. Ik zal je bijdrages en vooral het niveau ervan missen.

Citaat van: musadewindhond op 17/10/2011 | 19:41 uur
fuck you rob

Nou ja, zeg, je denkt toch niet dat ik een geit ben?  :crazy:

Citaat van: musadewindhond op 17/10/2011 | 19:41 uur
waardelose leugenaar,

En dat, beste Musa de Windhond, zie ik dan maar als een compliment.  ;)

KapiteinRob

Ikke niet begrijpe, ikke liegbeest? Ikke geen MIVD-er?

musadewindhond

#246
Citaat van: musadewindhond op 17/10/2011 | 19:39 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 17/10/2011 | 13:38 uur
Citaat van: musadewindhond op 17/10/2011 | 12:53 uur
.....en ik weet er forum leden zijn die namens afdeling kontra inlichtingen proberen deze zaak bagatelliseren .....

;D ;D ;D ;D Wat een knaller! Musadewindhond is nu al zover ingevoerd in het inlichtingenwerk dat hij weet dat er forumleden voor de MIVD werken. Mogen we ook weten wie of is dt staatsondermijnende informatie?  :P

Begreep ik nou goed dat, omdat ik vraagtekens stelde bij je voormalige politie-agentschap in relatie tot je Nederlandse taalbeheersing, ik ook zo'n semi-MIVD-er ben? Dan moet ik ook maar eens naar een rechter stappen om wat geld los te troggelen.....
Wat ben je e
en schamtelose leugenaar...
Doorgewinteerde ouwehoer

En het is je  gelukt ik kom nooit meer op deze forum, fuck you rob, waardelose leugenaar,

musadewindhond

#245
Citaat van: Kapitein Rob op 17/10/2011 | 13:38 uur
Citaat van: musadewindhond op 17/10/2011 | 12:53 uur
.....en ik weet er forum leden zijn die namens afdeling kontra inlichtingen proberen deze zaak bagatelliseren .....

;D ;D ;D ;D Wat een knaller! Musadewindhond is nu al zover ingevoerd in het inlichtingenwerk dat hij weet dat er forumleden voor de MIVD werken. Mogen we ook weten wie of is dt staatsondermijnende informatie?  :P

Begreep ik nou goed dat, omdat ik vraagtekens stelde bij je voormalige politie-agentschap in relatie tot je Nederlandse taalbeheersing, ik ook zo'n semi-MIVD-er ben? Dan moet ik ook maar eens naar een rechter stappen om wat geld los te troggelen.....
Wat ben je een schamtelose leugenaar...
Doorgewinteerde ouwehoer

onderofficier

Citaat van: jurrien visser op 17/10/2011 | 15:45 uur
Citaat van: onderofficier op 17/10/2011 | 15:44 uur
De bedragen moeten ergens vandaan zijn gekomen voordat je aan je illegeale handeltje kon beginnen.  
Ik vraag me af waarvan.  

;D oude AK47's


Vanuit Pakistan gesmokkeld en geleverd aan de Taliban?    Tegen natuurlijk een leuke vergoeding
En drugs vanuit Afghanistan naar Pakistan?  Die in Europa te koop is

(Indien mijn gedachte goed is dan heeft A.I. zelf wat doden op zijn geweten.....een suggetie / vermoeden...... net zo bewijsloos als de beweringen van A.I.......) 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: onderofficier op 17/10/2011 | 15:44 uur
Citaat van: musadewindhond op 17/10/2011 | 13:02 uur
Dat hoefd niet mijn verblijf plaats is bekend bij de afdeling kontra inlichtingen ik hebmeerderemalen met hun gesproken.

Je bent aan het verdrinken in je eigen verhaal............

Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 17:38 uur
Daarbij vertrouw ik de MIVD niet, want voor de dienst ben ik een gevaar.

Daarnaast ben je de ene keer in loondienst bij het bouwbedrijf, de andere keer was je eigenaar van het bouwbedrijf

Je hebt geld uit eigen zak betaald aan een informant wat je niet terug kreeg ,  je hebt geld terug gekregen van je informant

Maar het "mooiste" is nog: dat je schade meer is dan 5 miljoen euro.   Je laatste baan was politie-agent in Nederland.  
Ik vraag me af hoe je aan zoveel geld bent gekomen om een bedrijf te beginnen daarnaast heb je  1 informant al €300.000,-- gegeven en spreek je over dat je meerdere informanten had ........

De bedragen moeten ergens vandaan zijn gekomen voordat je aan je illegeale handeltje kon beginnen.  
Ik vraag me af waarvan.

 

;D oude AK47's

onderofficier

Citaat van: musadewindhond op 17/10/2011 | 13:02 uur
Dat hoefd niet mijn verblijf plaats is bekend bij de afdeling kontra inlichtingen ik hebmeerderemalen met hun gesproken.

Je bent aan het verdrinken in je eigen verhaal............

Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 17:38 uur
Daarbij vertrouw ik de MIVD niet, want voor de dienst ben ik een gevaar.

Daarnaast ben je de ene keer in loondienst bij het bouwbedrijf, de andere keer was je eigenaar van het bouwbedrijf

Je hebt geld uit eigen zak betaald aan een informant wat je niet terug kreeg ,  je hebt geld terug gekregen van je informant

Maar het "mooiste" is nog: dat je schade meer is dan 5 miljoen euro.   Je laatste baan was politie-agent in Nederland.  
Ik vraag me af hoe je aan zoveel geld bent gekomen om een bedrijf te beginnen daarnaast heb je  1 informant al €300.000,-- gegeven en spreek je over dat je meerdere informanten had ........

De bedragen moeten ergens vandaan zijn gekomen voordat je aan je illegeale handeltje kon beginnen.  
Ik vraag me af waarvan.

 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.