Belgische onderscheiding voor voormalig minister Van Middelkoop

Gestart door Lex, 06/05/2011 | 18:26 uur

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: andré herc op 07/05/2011 | 00:00 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 06/05/2011 | 20:52 uur
Ik kan er ook niets aan doen dat dit soort berichten m'n broek doet afzakken......
De Korte,of Lange Broek :lol:

Rob in tanga.... het moet niet gekker worden!  :devil:

andré herc

Citaat van: Kapitein Rob op 06/05/2011 | 20:52 uur
Ik kan er ook niets aan doen dat dit soort berichten m'n broek doet afzakken......
De Korte,of Lange Broek :lol:
Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.

jurrien visser (JuVi op Twitter)


Elzenga

En Minister Hillen solliciteert alvast voor ook wat eremetaal.. :sick:

Cigarz


KapiteinRob

Ik kan er ook niets aan doen dat dit soort berichten m'n broek doet afzakken......

Ace1

Citaat van: Kapitein Rob op 06/05/2011 | 19:57 uur
Citaat van: MINDEF op 06/05/2011 | 18:26 uur
Van Middelkoop werd het ereteken "grootofficier in de kroonorde" verleend, voor zijn verdiensten voor de samenwerking tussen de Nederlandse en Belgische krijgsmacht

Hoppakee, mijn broek ligt weer op mijn enkels.

Rob dat wil ik juist niet weten wat jij uitspookt :mad:

KapiteinRob

Citaat van: MINDEF op 06/05/2011 | 18:26 uur
Van Middelkoop werd het ereteken "grootofficier in de kroonorde" verleend, voor zijn verdiensten voor de samenwerking tussen de Nederlandse en Belgische krijgsmacht

Hoppakee, mijn broek ligt weer op mijn enkels.

Lex

Zou het in de vaart houden van 2x M-FF'n er misschien ook iets mee te maken hebben gehad?  :angel:

Lex

Voormalig minister van Defensie Eimert van Middelkoop heeft woensdag 4 mei het Ereteken ontvangen uit handen van de Belgische minister van Defensie, Pieter de Crem. Dit gebeurde op de Belgische ambassade in Den Haag, in aanwezigheid van onder anderen voormalig NAVO-SG Jaap de Hoop Scheffer, de Belgische ambassadeur, Yves Haesendonck, de Luxemburgse ambassadeur, Jean-Marc Hoscheit, en huidig minister van Defensie Hans Hillen.

Van Middelkoop werd het ereteken "grootofficier in de kroonorde" verleend, voor zijn verdiensten voor de samenwerking tussen de Nederlandse en Belgische krijgsmacht en de steun die Nederland verleend heeft tijdens de EU-voorzitterschap van België. Minister Hillen heeft aangegeven de samenwerking te willen voortzetten.

MINDEF,
6 mei 2011, 16.25 uur