België,De Red Devils zijn terug

Gestart door andré herc, 10/05/2011 | 21:42 uur

Enforcer

Citaat van: Lex op 11/05/2011 | 21:35 uur
Het lag in de bedoeling dat er dit jaar een demo model van een F16 en een Apache zouden komen in aangepaste kleuren.
Tot op heden geen nader nieuws hierover en zijn er ook geen trainingsvluchten geweest.

Volledig gitzwart zeker, vanwege de diepe rouw toestand waarin defensie zich bevindt?!  :dead:

Ik snap niet dat er nog demo teams nodig zijn. Gezien de weinige vlieguren en andere kosten, dan kan dat beter aan daadwerkelijke inzet besteed worden.

Lex

Het lag in de bedoeling dat er dit jaar een demo model van een F16 en een Apache zouden komen in aangepaste kleuren.
Tot op heden geen nader nieuws hierover en zijn er ook geen trainingsvluchten geweest.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Kapitein Rob op 11/05/2011 | 14:53 uur
Citaat van: Nikehercules op 11/05/2011 | 14:37 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 11/05/2011 | 14:05 uur
Wat dacht je van "The Dutch Invisibles"?

Dat zijn die met die stealth vliegtuigen toch?

Precies, die zijn zo stealthy dat je ze gewoon nooit ziet......  8)

Heeft ook wel iets tijdens een demo.. opgeluisterd door the sound of freedom via een P/A system  :devil:

andré herc

Citaat van: Nikehercules op 11/05/2011 | 02:46 uur
Citaat van: jurrienvisser op 10/05/2011 | 21:46 uur
We kunnen hier in Nederland "The GrasHoppers" weer tot leven wekken.... er staan nog een aantal Cougars ter beschikking...
We hebben ook nog een aantal F-16's ter beschikking, dus ik stel Wisky four voor! :heart:
Laat NL eerst maar eens bescheiden beginnen ,Wisky four, met vier PC7's,er worden door de bezuinigingen toch minder piloten opgeleid ,en toch blijft het aantal PC-7's dat in dienst KLU is onveranderd?,dus tijd over om te trainen voor het nieuwe demo team? ;)
Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.

KapiteinRob

Citaat van: Nikehercules op 11/05/2011 | 14:37 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 11/05/2011 | 14:05 uur
Wat dacht je van "The Dutch Invisibles"?

Dat zijn die met die stealth vliegtuigen toch?

Precies, die zijn zo stealthy dat je ze gewoon nooit ziet......  8)

Nikehercules

Citaat van: jurrienvisser op 11/05/2011 | 04:02 uur
Daar kan ik me ook wel in vinden!

Compromis...... beiden?  8)

Helemaal goed, voor het budget hoeven we het niet te laten!

Citaat van: Kapitein Rob op 11/05/2011 | 14:05 uur
Wat dacht je van "The Dutch Invisibles"?

Dat zijn die met die stealth vliegtuigen toch?

Tanker


KapiteinRob

Citaat van: Nikehercules op 11/05/2011 | 02:46 uur
dus ik stel Wisky four voor! :heart:

Wat dacht je van "The Dutch Invisibles"?

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Daar kan ik me ook wel in vinden!

Compromis...... beiden?  8)

Nikehercules

Citaat van: jurrienvisser op 10/05/2011 | 21:46 uur
We kunnen hier in Nederland "The GrasHoppers" weer tot leven wekken.... er staan nog een aantal Cougars ter beschikking...
We hebben ook nog een aantal F-16's ter beschikking, dus ik stel Wisky four voor! :heart:

jurrien visser (JuVi op Twitter)

We kunnen hier in Nederland "The GrasHoppers" weer tot leven wekken.... er staan nog een aantal Cougars ter beschikking...

Doen.. ;D

KapiteinRob

Citaat van: andré herc op 10/05/2011 | 21:42 uur
Ondanks dat de Belgen er om bekend staan dat ze bijna geen fatsoenlijk Leger meer hebben, weten ze toch nog een demo team te vormen  ;D

Ik zou nu kunnen roepen dat wij dat ook al niet meer hebben EN ook geen fatsoenlijk demoteam. Maar ja, dan wordt SMI de Boer boos.....  :angel:

andré herc

Op woensdag 4 mei 2011 heeft de Luchtcomponent de teams onthuld die België tijdens airshows zullen vertegenwoordigen. Met een opgemerkte terugkeer van de Red Devils, een luchtteam dat bestaat uit vier Marchetti-vliegtuigen.
http://www.mil.be/def/news/index.asp?LAN=nl&ID=2974
Ondanks dat de Belgen er om bekend staan dat ze bijna geen fatsoenlijk Leger meer hebben, weten ze toch nog een demo team te vormen  ;D
Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.