Huurlingen gezocht !.....i

Gestart door Oorlogsvis, 16/05/2011 | 10:24 uur

Cigarz

Citaat van: Oorlogsvis op 19/05/2011 | 11:16 uur
Dus Cigarz, misschien moet je even een reisje naar Hereford maken waar er volgens mij een paar van dat soort lui zitten die hierin bemiddelen.
Zo ver weg hoef je niet...

Oorlogsvis

Citaat van: Ros op 19/05/2011 | 12:36 uur
Contracten aangeboden door bemiddeling van..........?. Ik denk niet dat voormalige SAS leden en/of de Britse regering met deze informatie te koop lopen.

Toch is het zo, de Britse regering niet natuurlijk maar het wel degelijk waar dat in Hereford de nodige lieden zitten die hierin bemiddelen.

Ton de Zwart

Citaat van: SMI de Boer op 19/05/2011 | 07:21 uur
Citaat van: Ton de Zwart op 18/05/2011 | 21:35 uur

Ingewikkeld hè?  :confused:
Ja, maar als je niet in meerdere lagen denkt maar net als ik in één laag is er ineens niks meer aan de hand

Zo'n lage instelling heb ik niet.... ;)

Tanker

Ronin concepts zit ook in Hereford, de bakermat van de SAS........

Ros

Contracten aangeboden door bemiddeling van..........?. Ik denk niet dat voormalige SAS leden en/of de Britse regering met deze informatie te koop lopen.

Oorlogsvis

Kom je als afgezwaaide commando hier in Nederland niet in een kaarten bak voor werk als bodyguard of huurling ? Ik heb begrepen dat het bij de SAS wel het geval is, als die jongens uit de dienst komen gaan ze veelal als bodyguard of trainer van buitenlandse legers aan de slag.
Vaak krijgen ze contracten in het midden oosten, Sri Lanka of zuid Amerika aangeboden. Of het bewaken van een lekkere actrice !...

Dus Cigarz, misschien moet je even een reisje naar Hereford maken waar er volgens mij een paar van dat soort lui zitten die hierin bemiddelen.

SMI de Boer

Citaat van: Ton de Zwart op 18/05/2011 | 21:35 uur

Ingewikkeld hè?  :confused:
Ja, maar als je niet in meerdere lagen denkt maar net als ik in één laag is er ineens niks meer aan de hand
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Tanker

Die training courses kosten +/- € 5.000,-, aardig wat zeg maar.....

Ton de Zwart

Citaat van: A.J. op 18/05/2011 | 20:44 uur
Citaat van: SMI de Boer op 17/05/2011 | 17:01 uur
Citaat van: SMI de Boer op 16/05/2011 | 23:44 uur
kan je dat linken? niet dat ik je ongelijk wil bewijzen, maar uit nieuwsgierigheid

had je dit gelezen, ton? dat het puur nieuwsgierigheid was? als ik dat namelijk zeg vind ik het op mijn beurt niet gepast dat je er mij van beticht jouw woorden in twijfel te trekken. ik beweer namelijk dat ik je ongelijk NIET wil bewijzen.

Waarmee je dus feitelijk zegt dat Ton ongelijk heeft ;)

Ingewikkeld hè?  :confused:

Tanker

#29
Citaat van: Cigarz op 18/05/2011 | 20:40 uur
Citaat van: Tanker op 18/05/2011 | 20:17 uur
Jij hebt gezien je ervaring / werkzaamheden toch wel de nodige connecties in "het wereldje"......... :devil:
Wil je ook meedoen dan?  :angel:

Heb van een kameraad van mij begrepen dat ze mensen zoeken die een C.P. course hebben gevolgd bij bedrijven als Ronin (http://www.roninconcepts.co.uk/training-courses/)
En dan vervolgens een licentie hebben behaald bij het Security Industry Authority (SIA) in Engeland.

Zonder deze certificering willen Engelse bedrijven je niet hebben schijnt.

A.J.

Citaat van: SMI de Boer op 17/05/2011 | 17:01 uur
Citaat van: SMI de Boer op 16/05/2011 | 23:44 uur
kan je dat linken? niet dat ik je ongelijk wil bewijzen, maar uit nieuwsgierigheid

had je dit gelezen, ton? dat het puur nieuwsgierigheid was? als ik dat namelijk zeg vind ik het op mijn beurt niet gepast dat je er mij van beticht jouw woorden in twijfel te trekken. ik beweer namelijk dat ik je ongelijk NIET wil bewijzen.

Waarmee je dus feitelijk zegt dat Ton ongelijk heeft ;)

SMI de Boer

Mag je je eigen tank meenemen
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Cigarz

Citaat van: Tanker op 18/05/2011 | 20:17 uur
Jij hebt gezien je ervaring / werkzaamheden toch wel de nodige connecties in "het wereldje"......... :devil:
Wil je ook meedoen dan?  :angel:

Tanker

Citaat van: Cigarz op 18/05/2011 | 19:35 uur
Citaat van: Oorlogsvis op 18/05/2011 | 19:25 uur
Citaat van: Cigarz op 18/05/2011 | 18:42 uur
Aangezien het originele bericht via Oorlogsvis op dit forum terecht gekomen is, kan Oorlogsvis wellicht wat duidelijkheid in deze zaak scheppen?

De bron maakt niet uit...heb je interesse dan ? ..het stond ergens op internet (ik zal de volgende keer even opletten wie de bron is)
Ja hoor, ik heb wel interesse. Ik vind m'n werk erg leuk, maar in het huidige politieke klimaat in Nederland heb ik daar weinig of geen ideologische motivatie meer voor. Wie het meest betaald, kan wat mij betreft op mijn diensten rekenen (zolang het door mijn eigen ethische beugel kan, uiteraard...)

Maar vwb dat licht doelde ik meer op de door Ton de Zwart geconstateerde discrepantie tussen de originele tekst in de telegraaf en de door jou (zonder bronvermelding geplaatste) tekst in de eerste post van dit topic. Misschien heb je daar een plausibele verklaring voor?

Jij hebt gezien je ervaring / werkzaamheden toch wel de nodige connecties in "het wereldje"......... :devil:

SMI de Boer

#24
Hier heb je eventueeel een mogelijke bron van oorlogsvis waar dezelfde afwijking inzit

http://article.wn.com/view/WNATda30c28a310e4f81898b6059e1d2ee71/


Ze refereren aan de telegraaf

Zelf denk ik dat de Telegraaf boter op hun hoofd te werwijten is omdat google de verbastering ook bij de telegraaf nog gecached heeft.

Ik denk dat we het moeten laten rusten
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend