Help ons met de indeling van deze categorie

Gestart door -Peter-, 06/01/2003 | 22:38 uur

Eagle

CitaatTijdens de opleiding begint reeds de gewenning aan het afstand bewaren omdat men waarnemingen moet doen omtrent feiten en de daarbij benodigde terughoudenheid betrachten. Het is dus een kwestie van lange adem


Sipko, heb je hier ervaring mee?
Vanwaar die gesloten cultuur?  

???

Wout

Wij hebben geduld, ik ben van plan nog vele jaren op deze aardkloot door te brengen dus haast U vooral niet...

Sipko

Het is een ieder bekend dat de KMAR een nogal gesloten cultuur bezit. Voor een forum, waar men openlijk met elkaar wil communiseren, zal men zich afstandelijk gedragen. Daarom geef ik diegenen gelijk die vinden dat hier geen probleem van gemaakt moet worden. Indien dit Forum zichzelf bewijst komt men vanzelf. De geschiedenis heeft dit bewezen. Tijdens de opleiding begint reeds de gewenning aan het afstand bewaren omdat men waarnemingen moet doen omtrent feiten en de daarbij benodigde terughoudenheid betrachten. Het is dus een kwestie van lange adem.

-Peter-

Eending is zeker, dat valt niet onder de forums, maar onder de prikborden.  ;D En dan hebben we het nog niet over de vele mogelijkheden die dit forum meer heeft  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Kees

Ik weet wel een aardig Forum waar de mannen van de KMar wel komen:
http://www.prikpagina.nl/list.php?f=684

Succes  8)

Wout

Nou, kom op schaapjes. Hupsakee, die dam over.

-Peter-

Dat was ons van tevoren ook al bekend ja, daarom zijn wij ook gestart met een algeheel defensieforum. Als dit  namelijk eenmaal echt begint te lopen, dan zijn wij van mening dat de Kmar vanzelf wel volgt. Je weet wat ze zeggen: Als er 1 schaap over de dam is..... ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Wout

Het is heel moeilijk om mensen van de KMar op een forum te krijgen en te houden. Ik heb dit zelf 2 maal geprobeerd en het is niet gelukt. Succes

-Peter-

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Skywalker

 :-*
Een paar ideetjes voor de categorie KMar:
- OCKmar,opleidingen, cursussen ect
-Brigades, adressen tel.nr. ect.
-Werkervaringen binnen- en/of buitenland
-algemene vragen /klachten over werk,sport, defensie,KMar, nieuws ect.
- voorlichting over taken Kmar voor andere defensie medewerkers

ik hoop dat jullie hiermee iets kunnen doen
in iedergeval heel veel succes
;)


Skyw@lker

-Peter-

Nou leef je uit, en start de onderwerpen.  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Sven

Paar ideetjes:


- Algemeen (vragen e.d.)
- Opleiding
- De Brigades
- ......

Blijft moeilijk. Misschien als er voldoende onderwerpen worden gestart dat dan een indeling gemaakt kan worden. Want dan is pas bekend in welke categorien de meeste vragen worden gesteld.

Suc6!

-Peter-

#1
Als personeel van de KMar heeft u meer verstand van een logische onderverdeling van deze categorie dan wij hebben. Daarom vragen wij u ook met ideeën te komen voor een goede indeling. Plaats hier uw berichten! Tevens zijn wij nog op zoek naar beheerders voor deze categorie. Heeft u interesse stuur uw gegevens dan naar: webmaster@defensieforum.nl onder vermelding van: aanmelding beheerder.

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...