De dagorder over de bezuinigingen bij de KLu

Gestart door -Jeroen-, 03/07/2003 | 14:26 uur

-Jeroen-

we dwalen een beetje van het onderwerp af denk ik,
ik heb deze do geplaatst zodat het hoe en wat kwa bezuinigingen te verduidelijeken
dat is nu wel gelukt denk ik dus daarom sluit ik deze topic
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Cobra4

De gaat terug naar 108 F-16's waarvan er 90 (5 squadrons) worden aangeboden aan de Navo.
Dit betekent dat NL nog maar in staat is om 1 squadron voor langere tijd uit te zenden. Voor een 2de squadron is niet meer voldoende aflossing beschikbaar.

Dus zo als het er nu naar uit gaat zien is de maximale NL bijdrage qua kisten aan de Navo welgeteld 18 stuks. (1 sq)

Peloton 3 602 Sqn

oud_zijde

nog minder

er worden nu al 30 F16's afgeschaft om op 110 toestellen te komen ofzo, er worden strax maar 85 toestellen bestelt ... wil je de luchtmacht afschaffen ofzo strax hebben we evenveel toestellen als Belgiƫ
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Marcel

Kan de luchtmacht niet met wat minder JSF?????????? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Weet zeker dat Nederland met de aankoop van wat minder JSF veel makkelijker die beoogde miljoenen binnen kan halen.
>:(

Cobra4

qua bezuinigingen is het enige positieve nieuws de inkrimping van de staf met 30%. Werd eens tijd.

Peloton 3 602 Sqn

-Jeroen-

ja klopt maar dit is officieel en dat vondt ik voor de luchtmachters en geintresseerden wel ff belangrijk dus daarom
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

oud_zijde

werd dat vorige topic niet gesloten omdat er al te veel bezuinigingstopics waren  ??? :P
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

-Jeroen-

#1
hier is dan de door de BDL (Bevelhebber Der Luchtstrijdkrachten) ondertekende DO (DagOrder) over der door minister Kamp voorgenomen bezuinigingen bij de KLu

p.s. je moet word hebben om dit document te kunnen lezen.
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning