Nieuw lid

Gestart door Obelix, 03/07/2003 | 22:30 uur

Obelix

Citaat van: Caspar op 04/07/2003 | 01:03 uur
Trouwens, welkom Obelix ;D Ken je site al een tijdje via mijn Dutch Military Topsites.

Hartelijk dank voor het warme welkom. De problemen met de mailtjes zijn inderdaad verleden tijd. Nog veel succes met dit forum. Dat het maar DE gezellige interserviceclub mag worden die als voorbeeld kan gaan dienen voor de plannenmakers van de Krijgsmacht van de toekomst..  ;)

Obelix

Citaat van: Reinaert op 03/07/2003 | 22:56 uur
Gewoon een vraagje..
Hebben jullie toen Prins Willem Alexander op bezoek gehad daar in Yougo? Ik herinner me de televisiebeelden van het nieuws nog.
Dat was die affaire waarbij het zomertenue ineens verboden werd, nadat de staf in Nederland gezien had hoe Jan Soldaat  er bij liep ;)

In de periode dat ik in Bosnië heb gezeten zijn er heel veel bezoekers langs geweest. Maar Prins Willem Alexander heb ik daar niet mogen ontmoeten. Wij zijn in januari 1996 afgelost, het bezoek moet in ieder geval na ons vertrek hebben plaatsgevonden. Vanzelfsprekend loopt het Korps altijd in correct tenue, zeker als er camera´s in de buurt zijn. Dus het moet inderdaad Jan Soldaat zijn geweest die zich heeft laten schaken.  ;D

D819

Citaat van: Caspar op 04/07/2003 | 01:03 uur
Volgens mij was dat later pas, ik ben in ook in 1996 in Yoego geweest en Alexander is toen ook langsgeweest (kwam hem nog tegen op de trap van hotel Babanovic 's morgens 8) ) . Maar kan me niks herinneren over dit gedoe, volgens mij speelde dat bij een later bezoek. Maar kan het mis hebben natuurlijk.

Trouwens, welkom Obelix ;D Ken je site al een tijdje via mijn Dutch Military Topsites.

Haha, ik zat te vissen vanwege een CD van de Mariniers die ik van een kennis heb gekregen. Wat in een filmpje werd verkocht als zijnde een Marinierskamp, was in werkelijkheid een werkplaats van de tankboeren ;)
En dat moest hij mij als ex-vlootbaal natuurlijk even insmeren ;)

Caspar

#3
Volgens mij was dat later pas, ik ben in ook in 1996 in Yoego geweest en Alexander is toen ook langsgeweest (kwam hem nog tegen op de trap van hotel Babanovic 's morgens 8) ) . Maar kan me niks herinneren over dit gedoe, volgens mij speelde dat bij een later bezoek. Maar kan het mis hebben natuurlijk.

Trouwens, welkom Obelix ;D Ken je site al een tijdje via mijn Dutch Military Topsites.

D819

Gewoon een vraagje..
Hebben jullie toen Prins Willem Alexander op bezoek gehad daar in Yougo? Ik herinner me de televisiebeelden van het nieuws nog.
Dat was die affaire waarbij het zomertenue ineens verboden werd, nadat de staf in Nederland gezien had hoe Jan Soldaat  er bij liep ;)




Obelix



Mijn werkplek tijdens de laatste bergtraining van het tweede Mariniersbataljon. Meer weten? Klik op de link:

http://firemission.capelleweb.nl

en vervolgens op Obelix bij 2MARNSBAT