Beschuit met muisjes,

Gestart door Piedt, 04/07/2003 | 15:06 uur

-Peter-

Momenteel beraden de beheerders zich over de chat-box, en zal deze mogelijk terug gaan keren. Dit gezien het feit dat een chat-box meer bedoelt is voor gesprekken zoals deze in dit bericht gevoerd worden  ;D

Tevens gaat het slotje op dit bericht om te voorkomen dat deze helemaal uit de hand loopt  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Ik gooi het nog eens in de groep, wacht uit.

Mourning

Lijkt me zelfs een erg goed idee. Een tijdje geleden was daar niet zoveel animo voor, maar dat zou nu wel eens anders kunnen zijn. Weet overigens niet waarop dat verder is afgeketst.

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Marvin

hmmm... misschien moeten we maar een leden-chatbox opzetten of zoiets.... kunnen we allemaal babbelen en pret maken met tankbemanningen   ;D  .... of is dat te revolutionair gedacht..?   8)
confused...? so am i....

Caspar

Aangezien dit bericht niet geheel meer in dit onderwerp past, verplaats ik hem naar het leden cafetaria. Dan houden we het onderwerp Landmacht nog enigzins serieus.

kleine ellen

Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

zulunetje

Nou moe :-\ Maarre... ik ga er ook van tussen spreek je wel weer een keer. (moet wel als ik ooit nog volwaardig lid wil worden) ::)
heinig an!

kleine ellen

Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

zulunetje

 Heeeeee waar is jan dan (dat rijmt)

zulunetje

Sjezus :-\ Dan mag ik nog wel even

kleine ellen

#163
Als je meer dan 50 berichten geplaats hebt dan wordt je junior lid en boven de 100 wordt je pas volledig lid!!
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

zulunetje

Nu ben ik hier al een uur aant klooien en ik ben nog steeds 'net nieuw hier' hoe zit dat ??? ???

zulunetje

Hmmmm, kmoe nog wel wat oefenen ik heb jullie net weer gevonden haha ;D

HERTOG jan

het duurde bij mij ook lang om het onder de knie te krijgen :D
but the bard song will remain!!!!!!!

kleine ellen

Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!