Leger ziet vrouw als lustobject

Gestart door A.J., 08/07/2011 | 20:51 uur

onderofficier

Citaat van: reccetegekkie op 09/09/2011 | 22:30 uur
Citaat van: onderofficier op 16/07/2011 | 08:45 uur
Citaat van: reccetegekkie op 15/07/2011 | 23:07 uur
De meeste vrouwen vinden de aandacht leuk en vice versa. Maar je bent er beide bij, je voelt vanzelf wel aan wanneer iets te ver gaat. En dan heb ik het niet over eenheids feestjes...

Waar heb je het dan wel over?   

Jou moet ook alles uitgelegd worden...

Maar goed: Waar mannen en vrouwen samenwerken/leven, ontstaan relaties! Tis echt waar. En dat bedoel ik dus. Het wordt pas ellendig als 1 van de 2 dingen anders op gaat vatten. En dat moet je als persoon aanvoelen. Denk ik.

Zo, daar heb je lang over na moeten denken om het uit te kunnen leggen...........bijna 2 maanden..... 

Maar kan je me uitleggen waarom mij alles uitgelegd moet worden?     Dit moet je me zeker uitleggen
(ook met dit er bij is het niet dat mij alles uitgelegd moet worden......wel een hoop anders hoef ik geen cursussen e.d. meer te volgen)

Hoeveel maanden moet ik op het antwoord wachten? 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Remmus

Citaat van: onderofficier op 16/07/2011 | 08:45 uur
Citaat van: reccetegekkie op 15/07/2011 | 23:07 uur
De meeste vrouwen vinden de aandacht leuk en vice versa. Maar je bent er beide bij, je voelt vanzelf wel aan wanneer iets te ver gaat. En dan heb ik het niet over eenheids feestjes...

Waar heb je het dan wel over?   

Jou moet ook alles uitgelegd worden...

Maar goed: Waar mannen en vrouwen samenwerken/leven, ontstaan relaties! Tis echt waar. En dat bedoel ik dus. Het wordt pas ellendig als 1 van de 2 dingen anders op gaat vatten. En dat moet je als persoon aanvoelen. Denk ik.

onderofficier

Citaat van: reccetegekkie op 15/07/2011 | 23:07 uur
De meeste vrouwen vinden de aandacht leuk en vice versa. Maar je bent er beide bij, je voelt vanzelf wel aan wanneer iets te ver gaat. En dan heb ik het niet over eenheids feestjes...

Waar heb je het dan wel over?   
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Remmus

De meeste vrouwen vinden de aandacht leuk en vice versa. Maar je bent er beide bij, je voelt vanzelf wel aan wanneer iets te ver gaat. En dan heb ik het niet over eenheids feestjes...

Tanker

Citaat van: onderofficier op 12/07/2011 | 07:19 uur
Citaat van: SMI de Boer op 11/07/2011 | 23:17 uur
Yo rob, ik denk dan aan knullen die mijn gelijke zouden moeten zijn, maar vergaan zijn in grammaticale vraagstukken en die op hun rug mee naar huis nemen, geheel grijs en met een murend 3d visgraatje en niet aan fiere marinelui die zelfs de rode zee trotseren...

overdag een saaie grijze kantoormuis, maar s'nachts......   ;)

Het is nu wel erg met mensen in hokjes stoppen   :devil:                 Een infanterist heeft een hoge potentie  een kantoor mannetje niet......

Zijn er statistieken hierover?   ;)

Ik denk dat het testosteron gehalte en potentie gehalte bij infanteristen toch wel hoger ligt dan bij de kantoorkwiebussen......

KapiteinRob

Verzoeke ontopic te blijven.

Rob
Forumbeheerder

onderofficier

Citaat van: SMI de Boer op 11/07/2011 | 23:17 uur
Yo rob, ik denk dan aan knullen die mijn gelijke zouden moeten zijn, maar vergaan zijn in grammaticale vraagstukken en die op hun rug mee naar huis nemen, geheel grijs en met een murend 3d visgraatje en niet aan fiere marinelui die zelfs de rode zee trotseren...

overdag een saaie grijze kantoormuis, maar s'nachts......   ;)

Het is nu wel erg met mensen in hokjes stoppen   :devil:                 Een infanterist heeft een hoge potentie  een kantoor mannetje niet......

Zijn er statistieken hierover?   ;)
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

SMI de Boer

Citaat van: Kapitein Rob op 11/07/2011 | 23:02 uur
Citaat van: SMI de Boer op 11/07/2011 | 22:55 uur
Ik had zelf het idee dat die kantoorkwiebus niet verder meer kwam dan pissen met dat ding...

Misschien moet je eens met dat andere koppie van je gaan denken; daar waar je geacht wordt wat hersencellen in te hebben.
Yo rob, ik denk dan aan knullen die mijn gelijke zouden moeten zijn, maar vergaan zijn in grammaticale vraagstukken en die op hun rug mee naar huis nemen, geheel grijs en met een murend 3d visgraatje en niet aan fiere marinelui die zelfs de rode zee trotseren...
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

KapiteinRob

Citaat van: SMI de Boer op 11/07/2011 | 22:55 uur
Ik had zelf het idee dat die kantoorkwiebus niet verder meer kwam dan pissen met dat ding...

Misschien moet je eens met dat andere koppie van je gaan denken; daar waar je geacht wordt wat hersencellen in te hebben.

SMI de Boer

Citaat van: onderofficier op 11/07/2011 | 20:40 uur

Jij snapt het niet...........
Die kantoorkwiebus heeft het gewoon beter voor elkaar dan die infanterist..................  
Aangezien die kantoorkwiebus een leuke secretaresse heeft en die kantoorkwiebus s'nachts bij zijn vrouwtje is.....dus heeft die steeds lege zakken.........  

Terwijl die infanterist in zijn tentje in het bos ligt met volle zakken......en uiteindelijk er maar voor gaat betalen...........    


Ik had zelf het idee dat die kantoorkwiebus niet verder meer kwam dan pissen met dat ding...

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

A.J.

Citaat van: SMI de Boer op 11/07/2011 | 22:27 uur
Je beweert niet dat ik hier doorga, maar geeft me wel het idee dat je dat bedoelt

Vanaf het moment dat dat topic gestart is ben ik hier gestopt met toevoegingen die in dàt topic horen in afwachting van de verplaatsing van de desbetreffende postings. Posting #86 is een reply en verder liet ik me alleen uit over het Lustobject
Eens verplaatst zal ik me weer over dat topic ontfermen alvorens het door een teveel aan schokkende waarheden gesloten moet worden

Doe es tam SMI, het hele hoerencircus staat nu in jouw topic dus je kunt je uitleven.

SMI de Boer

#83
Citaat van: Kapitein Rob op 11/07/2011 | 22:14 uur
Citaat van: SMI de Boer op 11/07/2011 | 22:10 uur
Er zijn al meerdere verzoeken tot een afsplitsing richting management gegaan...

Waarom conformeer je je dan niet aan die verzoeken en ga in dat nieuw geopende topic verder met dit soort postings?

Rob
Forumbeheerder

Je beweert niet dat ik hier doorga, maar geeft me wel het idee dat je dat bedoelt

Vanaf het moment dat dat topic gestart is ben ik hier gestopt met toevoegingen die in dàt topic horen in afwachting van de verplaatsing van de desbetreffende postings. Posting #86 is een reply en verder liet ik me alleen uit over het Lustobject
Eens verplaatst zal ik me weer over dat topic ontfermen alvorens het door een teveel aan schokkende waarheden gesloten moet worden
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

A.J.

Citaat van: onderofficier op 11/07/2011 | 22:05 uur
Nee, ik val niet in de 44% want:

Citaat van: volkskrant op 08/07/2011 | 20:51 uur
Bijna de helft van de vrouwelijke werknemers bij Defensie heeft last van seksuele intimidatie door collegamilitairen. Bijna 44 procent van de ongeveer 4500 vrouwen had de afgelopen jaren te maken met ongewenste seksuele aandacht van collega's.

Het kan niet zo zijn dat als ik er aan mee doe, het opeens voor mij ongewenst is..........  het zou het wel kunnen worden maar daar ben ik zelf bij.
Gewenst is de andere overdreven kant.

Maar gewoon gek doen is gezellie naast serieuze gesprekken in de topics eh op het werk.

Dan pak ik deze erbij:

Citaat van: onderofficier op 11/07/2011 | 21:58 uur
Stop, Je begint nu door te slaan.........

Gewenst? nee, heb je er last van? Ook nee. Maar zou het in die 44% kunnen vallen, ja ik denk van wel. En zeker gezien jou eerdere opmerkingen over onze burgercollega's.

Het blijft een statistiek.

KapiteinRob

Citaat van: SMI de Boer op 11/07/2011 | 22:10 uur
Er zijn al meerdere verzoeken tot een afsplitsing richting management gegaan...

Waarom conformeer je je dan niet aan die verzoeken en ga in dat nieuw geopende topic verder met dit soort postings?

Rob
Forumbeheerder

SMI de Boer

Citaat van: Kapitein Rob op 11/07/2011 | 22:04 uur
Zo langzamerhand staat er in dit topic het e.e.a. dat wat mij betreft beter in het door SMI de Boer geopende topic "keldertje/datinghoekje" vervolgd kan worden.

Rob
Forumbeheerder

Er zijn al meerdere verzoeken tot een afsplitsing richting management gegaan...
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend