De dreiging van de toekomst!?!

Gestart door Viking31B, 10/07/2011 | 13:18 uur

Ton de Zwart

Citaat van: SMI de Boer op 10/07/2011 | 22:13 uur
[ Waar is dat oor trouwens gebleven?
Dat wordt je aangenaaid door Hillen cs....

SMI de Boer

Ik denk dat je je over autochtonen in islamitische organisaties niet druk moet maken, voor de infiltrantten en informanten die uiteindelijk dicht bij het vuur zitten maakt dat niet zo veel uit. Je zou je meer zorgen moeten maken om die "goeie" allochtoon binnen je eigen organisatie, en daarbij dus die simpathyserende autochtoon
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

Citaat van: Kapitein Rob op 10/07/2011 | 22:05 uur
Citaat van: SMI de Boer op 10/07/2011 | 21:56 uur
En die klootzak die van Gogh doodstak?

Van Gogh pleegde zelfmoord in 1890....  :crazy:

Citaat van: SMI de Boer op 10/07/2011 | 21:56 uur
Dat was toch ook een autochtone allochtoon?

Mohammed Bouyeri is een geboren Nederlander met, goh, ook de Marokkaanse nationaliteit. Niet dat dit ook maar van enig belang is.....

Okee, ik dcht dat het een echte NLDer was die islamiet geworden was. Waar is dat oor trouwens gebleven?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

KapiteinRob

Citaat van: SMI de Boer op 10/07/2011 | 21:56 uur
En die klootzak die van Gogh doodstak?

Van Gogh pleegde zelfmoord in 1890....  :crazy:

Citaat van: SMI de Boer op 10/07/2011 | 21:56 uur
Dat was toch ook een autochtone allochtoon?

Mohammed Bouyeri is een geboren Nederlander met, goh, ook de Marokkaanse nationaliteit. Niet dat dit ook maar van enig belang is.....

SMI de Boer

En die klootzak die van Gogh doodstak? Dat was toch ook een autochtone allochtoon?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

onderofficier

#2
Citaat van: Viking21B op 10/07/2011 | 13:18 uur
http://www.telegraaf.nl/buitenland/10171127/__Oostenrijker_bij_al-Qaeda___.html?p=21,1

Geef je mening, wat zou de juiste aanpak zijn voor terroristen geboren en getogen uit Europa?
En hoe groot zou de dreiging zijn van tot de Islam bekeerde autochtone Europeanen?


Deze mensen zijn misschien geboren in Europa maar dat maakt ze geen Europeaan,  ook voor het land waarvan ze de andere nationaliteit hebben.  Die ziet ze ook als Turk, Marokkaan, en weet ik nog meer.   Dat moeten wij ook gewoon doen, voor deze ene keer pas ik me aan  :devil:

Kijk eens naar de naam Abdulrahman Hussein, lekker Oostenrijks........... :devil:  
Hij is zeker geen tot de Islam bekeerde autochtone Europeaan...................

Wat we met de geboren en getogen terrorist moeten doen;  de doodstraf is afgestraft, dus het Europese paspoort afpakken en een enkeltje laten kopen naar het "echte" land van ze.

Wat me met de bekeerde Europeaan die terrorist is geworden moeten doen: stateloos maken. En ze een enkeltje laten kopen naar een streng Islamitisch land. 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Viking31B

http://www.telegraaf.nl/buitenland/10171127/__Oostenrijker_bij_al-Qaeda___.html?p=21,1

Geef je mening, wat zou de juiste aanpak zijn voor terroristen geboren en getogen uit Europa?
En hoe groot zou de dreiging zijn van tot de Islam bekeerde autochtone Europeanen?