Rara, waar/wie/wat ben ik? Deel 2

Gestart door Lex, 26/07/2011 | 09:33 uur

Elzenga

Citaat van: Hyperion op 17/08/2013 | 14:46 uur
Hij is gemaakt in Rusland aan boord van de Evertsen, maar we hebben een winnaar!
Oh die heeft wel een 'balkon" daar...andere LCF niet ;)...althans niet op de foto's die ik bekeek.

Lex

Citaat van: Hyperion op 17/08/2013 | 14:46 uur
Hij is gemaakt in Rusland aan boord van de Evertsen, maar we hebben een winnaar!
Dank, maar ik voel me geen winnaar. Ken uw schip, wees op de hoogte van NBCD/sluitmerken etc. is PK. (Parate Kennis)

Hyperion

Citaat van: Lex op 17/08/2013 | 14:24 uur
De foto is waarschijnlijk gemaakt tijdens de open dagen van de marine. Rechts van de deur staan foto's mbt het uitvoeren van RAS-ops. En het rood/witte lint is aangebracht om te voorkomen dat de deur door onbevoegden geopend wordt.

De vraag: Het betreft hier de bergruimte van de Wal Aansluit kabels voor. Deze worden gebruikt om de benodigde spanning van de wal te betrekken, waardoor de eigen diesels niet benodigd zijn.
Z is een sluittoestand gebruikt bij (mogelijke) calamiteiten.
A/M is een gastoestand.

Hij is gemaakt in Rusland aan boord van de Evertsen, maar we hebben een winnaar!

StrataNL

Citaat van: Lex op 17/08/2013 | 14:24 uur
De foto is waarschijnlijk gemaakt tijdens de open dagen van de marine. Rechts van de deur staan foto's mbt het uitvoeren van RAS-ops. En het rood/witte lint is aangebracht om te voorkomen dat de deur door onbevoegden geopend wordt.

De vraag: Het betreft hier de bergruimte van de Wal Aansluit kabels voor. Deze worden gebruikt om de benodigde spanning van de wal te betrekken, waardoor de eigen diesels niet benodigd zijn.
Z is een sluittoestand gebruikt bij (mogelijke) calamiteiten.
A/M is een gastoestand.

:)

-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

Lex

Citaat van: Hyperion op 05/08/2013 | 21:35 uur
Degene die 'Wal aan SLK V' en 'Z A/M' ook weet te raden krijgt een digitaal pilsje van me ;)
De foto is waarschijnlijk gemaakt tijdens de open dagen van de marine. Rechts van de deur staan foto's mbt het uitvoeren van RAS-ops. En het rood/witte lint is aangebracht om te voorkomen dat de deur door onbevoegden geopend wordt.

De vraag: Het betreft hier de bergruimte van de Wal Aansluit kabels voor. Deze worden gebruikt om de benodigde spanning van de wal te betrekken, waardoor de eigen diesels niet benodigd zijn.
Z is een sluittoestand gebruikt bij (mogelijke) calamiteiten.
A/M is een gastoestand.

Elzenga

Gokje

Zr.Ms. Amsterdam
Opbouw goalkeeper op hangaar achter...voorzijde opbouw of bakboord..


Lex

Citaat van: Hyperion op 05/08/2013 | 21:35 uur
Degene die 'Wal aan SLK V' en 'Z A/M' ook weet te raden krijgt een digitaal pilsje van me ;)
Nog niemand?

Ton de Zwart

Ik heb het idee dat dit een ruimte is op een van ZnMs schepen, die door de douane verzegeld is om later uit te spitten met de beheerder van die ruimte er bij om hem of haar gelijk op te kunnen bergen....

Lex

Ik zal mij buiten de sluitmerken houden. ;)

Hyperion



Degene die 'Wal aan SLK V' en 'Z A/M' ook weet te raden krijgt een digitaal pilsje van me ;)




Elzenga

Citaat van: Hyperion op 14/07/2013 | 19:18 uur
Dit zijn Kroaten met een ViĊĦenamjenska Hrvatska Strojnica VHS

http://en.wikipedia.org/wiki/VHS_assault_rifle
Ik had die ook al bekeken...maar niet gezien dat er een nieuwe versie van is ..ook in carbine uitvoering... met inderdaad deze nieuwe rail  ;D