Games

Gestart door Tanker, 23/10/2011 | 22:20 uur

StormTrooper

Citaat van: Tanker op 31/10/2011 | 20:12 uur
Woensdag Battlefield 3 opgepikt en hij stelt mij niet teleur.......wat een intens (grafisch) geweld.......  :devil:
Dit is de multiplayer game van het jaar wat mij betreft.....

Nog meer PS3 gamers hier ?
Neh, speel altijd PC. Eerst (en nog) BF2 en nu soms erbij BF3. Gruwlijk grafische  :big-smile:

Nikehercules

Citaat van: Tanker op 31/10/2011 | 20:12 uur
Woensdag Battlefield 3 opgepikt

Gefeliciteerd, wat een game!
Ben er een paar dagen geleden wat over gaan surfen, hij ziet er echt heel gaaf uit, zou er bijna een nieuwe computer voor gaan kopen.

Tanker

Woensdag Battlefield 3 opgepikt en hij stelt mij niet teleur.......wat een intens (grafisch) geweld.......  :devil:
Dit is de multiplayer game van het jaar wat mij betreft.....

Nog meer PS3 gamers hier ?

Oorlogsvis

ha..games...ik heb jaren Kingsage gespeeld..met een grote groep vrienden..dat is kastelen verroveren en leger opbouwen..dat soort werk.
Wel verslavend en je kan het op je werk spelen !..
Hiervoor speelde ik OGAME..dat is fucking sick man...je bent er iedere minuut mee bezig ..is een ruimte spel met aanvallen ed...slagschepen
kruisers...enz enz...wel een leuk spel..en verslavend.

Tegenwoordig ben ik alweer afgekickt van die spellen maar af en toe jeukt het nog wel..

SMI de Boer

Jah, da's online  :big-smile:
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Cigarz

Citaat van: SMI de Boer op 24/10/2011 | 09:29 uur
Citaat van: Cigarz op 24/10/2011 | 09:24 uur
Citaat van: Tanker op 23/10/2011 | 22:20 uur...Ik vroeg mij vandaag ineens af of de forumleden hier ook wel eens gamen en wat ze zo al spelen....
Patience, Free Cell...staan gewoon op de computer van de baas... 8)  :angel:


Kan je die On-Line spelen?
Geen idee....via intranet? Zal morgen eens kijken...  ;D

SMI de Boer

Citaat van: Cigarz op 24/10/2011 | 09:24 uur
Citaat van: Tanker op 23/10/2011 | 22:20 uur...Ik vroeg mij vandaag ineens af of de forumleden hier ook wel eens gamen en wat ze zo al spelen....
Patience, Free Cell...staan gewoon op de computer van de baas... 8)  :angel:


Kan je die On-Line spelen?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Tanker

Citaat van: Cigarz op 24/10/2011 | 09:24 uur
Citaat van: Tanker op 23/10/2011 | 22:20 uur...Ik vroeg mij vandaag ineens af of de forumleden hier ook wel eens gamen en wat ze zo al spelen....
Patience, Free Cell...staan gewoon op de computer van de baas... 8)  :angel:

:confused:

:silent:

:cute-smile:

:big-smile:




LOL

Cigarz

Citaat van: Tanker op 23/10/2011 | 22:20 uur...Ik vroeg mij vandaag ineens af of de forumleden hier ook wel eens gamen en wat ze zo al spelen....
Patience, Free Cell...staan gewoon op de computer van de baas... 8)  :angel:

:confused:

:silent:

:cute-smile:

:big-smile:



Tanker

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/FRqfFfuVuNE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/Q7GVSx7yMaA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>





Dit is toch gruwelijk realistisch of zie ik het verkeerd........ :devil:

SMI de Boer

Oude WW2... sorry  :(
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Tanker

Citaat van: SMI de Boer op 23/10/2011 | 22:35 uur
MOH  :'(

De oude WW2 games of die vorig jaar uit gekomen is ?

VandeWiel

Citaat van: SMI de Boer op 23/10/2011 | 22:35 uur
MOH  :'(


Ah, geweldig! Ik heb vorig jaar speciaal een PS1 gekocht en een aantal oude MOH's! Daarna een oude PS2 om door te kunnen gaan met die serie.

Ik vond Zombie Gunship wel cool. Met een AC130 spectre Zombies schieten. "You are killing too many civilians! Return to base!"

SMI de Boer

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Nikehercules

Nog steeds Battlefield 2 AIX mod, blijft een lekkere game en mijn laptop met i3 processor gaat dat juweeltje waar jij het over hebt niet trekken.

Heel af en toe wil ik ook nog wel eens het stof van de Nintendo 64 blazen en 1 van de beste shooters aller tijden spelen: Perfect dark!